آقاجانلو متخصصی معدن‌شناس و آبدیده چون پولاد!

فرهاد خادمی

آقاجانلو متخصصی معدن‌شناس و آبدیده چون پولاد!

پایگاه خبری معدن نیوز -محمد آقاجانلو مناسب‌ترین و کار کشته‌ترین فردی که می‌تواند روح تازه‌ای به سازمان معظمی چون ایمیدرو بدمد.

به گزارش معدن نیوز -محمد آقاجانلو مناسب‌ترین و کار کشته‌ترین فردی که می‌تواند روح تازه‌ای به سازمان معظمی چون ایمیدرو بدمد.

مقبولیت جمعی، مردمداربودن، کاردان و کارآمد از ویژگی‌های شخصیتی اوست. به خصوصیات او خانواده بزرگ ایمیدرو و شرکت تابعه آن واقف و آگاه هستند، لذا دیگر از باب تملق، مداهنه و چاپلوسی نمی‌پندارند صفاتی را که برای ایشان برشمردم.

محمدآقاجانلو برگ برنده‌ای است که سید محمداتابک وزیر صمت می‌تواند برای نجات معدن و صنایع معدنی روی میز انتصاباتش بگذارد.

اتابک که خود فردی آشنا به بخش معدن و صنایع معدنی است قطعا و یقینا آقاجانلویی را می‌شناسد که نه رانتخوار است و نه رانت ساز و جز فکر و اندیشه، تخصص و اخلاق‌مداریش در سازمان هیچ پارتی و لابی ندارد که او را به صدر برساند.

مدیرعامل سابق شرکت ملی فولاد ایران و سرپرست فعلی ایمیدرو خاک صحنه خورده است و همه مشکلات معدنکاران و فولادکاران را با دقت و جزئیات می‌شناسد لذا طبقه ۱۲ ایمیدرو به سالن آزمایشگاه برای آزمون و خطاهای مدیریتی تبدیل نخواهد شد!!

طی دوماه گذشته که اسامی و نام‌های متعددی برای ریاست ایمیدرو مطرح شدند، آقاجانلو به کار و راهش ادامه می‌داد و خود را درگیر این حاشیه‌ها نکرد و این نام‌ها و صندلی لرزان در اراده و تصمیم او برای کارکردن خللی وارد نکرد.

آقاجانلو جوان است ولی جویای نام مانند خیلی‌ها نیست چرا که نامداری است آگاه و متخصص، پس نیازی به لابی کردن نداشت و به کسی هم برای رسیدن به ریاست وعده رانت و منفعت نداد.

امیدواریم قرعه شانس به نام محمد آقاجانلو به عنوان معاون وزیر صمت و ریاست ایمیدرو اصابت کند و سیدمحمد اتابک پرچم معدن و صنایع معدنی را بالاتر و بالاتر ببیند!