مديرعامل ايساكو :

72 درصد از نمايندگي‌هاي برتر كشور در اختيار ايساكو است

72 درصد از نمايندگي‌هاي برتر كشور در اختيار ايساكو است

خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) موفق شد 72 درصد از نمايندگان رتبه يك را از آن خود كند.

خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) موفق شد 72 درصد از نمايندگان رتبه يك را از آن خود كند.   
به گزارش معدن نيوز ؛ محمدرضا بابايي  مديرعامل شركت ايساكو با بيان اين مطلب افزود : 70 درصد نمره ايساکو در اين ارزيابي  به رضايت مشتريان اختصاص دارد و اين شرکت براي اولين بار در بين شركت‌هاي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، در رتبه 2 كه بالاترين رتبه كنوني شركت‌هاي خدماتي است، قرارگرفته است.
وي با اشاره به اين که امسال معيارهاي انتخاب برترين شركت خدمات رسان خودرو در مقايسه با سال گذشته به مراتب سخت گيرانه‌تر شده، خاطرنشان كرد: سال گذشته 13 درصد نمايندگي‌ها داراي رتبه‌هاي 1 و 2 بودند كه اين درصد با رشد 40 درصدي در سال 89  به 74 درصد رسيد. 
مدير عامل ايساکو با اشاره به حذف نمايندگي هاي رتبه چهار در رويکرد وزارت صنايع و معادن، گفت: ايساکو در حوزه كيفيت خدمات كه شاخص مهمي به شمار مي‌رود نسبت به سال 88 رشد 27 درصدي حاصل کرده و نماينده بدون رتبه نيز ندارد.
بابايي از عزم جزم ايساکو  براي ارائه خدماتي نوين و رويكرد مشتري محور خبر داد و تاكيد كرد: خدمات پس از فروش ايران خودرو به شاخص‌هاي کنوني و حتي سياست‌هاي ابلاغي وزارت صنايع اکتفا نکرده بلکه جلوتر از آنها حركت مي کند.
وي  اظهار كرد: براي تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات و قطعات يدكي، امسال نيز رويکرد افزايش نمايندگي ها از سوي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران‌خودرو، در الويت قرار دارد.