معاون وزير صنعت،معدن وتجارت گفت:

4 برنامه اصلي با 24 زير پروژه در دستور کار سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران

4 برنامه اصلي با 24 زير پروژه در دستور کار سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران

پايگاه خبري معدن نيوز- بايد در جهت ارتقاي بهره وري و بهبود وضعيت توليد واشتغال پايدار بيش از گذشته تلاش کنيم و در اين راستادر سال جاري 4 برنامه اصلي را در راستاي بسته رونق توليد واشتغال در دستور کار قرار دارد.

 بايد در جهت ارتقاي بهره وري و بهبود وضعيت توليد واشتغال پايدار بيش از گذشته تلاش کنيم و در اين راستادر سال جاري 4 برنامه اصلي را در راستاي بسته رونق توليد واشتغال در دستور کار قرار دارد.
به گزارش معدن نيوز علي يزداني در نشست مشترک با معاونان ، مديران و کارکنان  سازمان صنايع کوچک وشهرکهاي صنعتي ايران
ضمن تقدير از حضور گسترده و با شکوه مردم در دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري  گفت: عظمت کشور را مردم در اين انتخابات نشان دادند و با حضور بيش از 70 درصدي در اين حرکت حماسي  ، نشان دادند که عزت وکرامت انساني وغرور کشورشان برهمه چيز ارجح تر است و درسراسر کشور با وجود همه  فضا سازي ها  که عملکرد اين دولت را نشانه گرفته بود ،  به همه جهانيان نشان دادند که  شعارهاي پوپو ليستي جايگاهي در بين آنان ندارد.
 مديرعامل سازمان صنايع کوچک وشهرکهاي صنعتي ايران افزود: ناديده گرفتن اقدامات ودستاوردهاي انجام شده ، جداي از اينکه رفتاري غير اخلاقي است ، ناديده گرفتن عزت وسربلندي نظام است.
 يزداني با اشاره به اينکه نبايد با شعارهاي نادرست  مردم را مايوس کرد، افزود: در فضايي که شعارهاي انتخاباتي برخي نامزدها تمام دستاوردهاي دولت را نشانه گرفته بود يکي از کانديداها در اقدامي غيرکارشناسي تعطيلي واحدهاي توليدي در شهرکهاي صنعتي  را 41 درصد و به فاصله يک هفته بعد 70 درصد  عنوان کرد. چطور به فاصله يک هفته آمارها به اين سرعت تغيير مي کند و مبناي اطلاعات اين کانديدا برچه اساسي بود، اين اظهارات متناقض درحالي مطرح مي شد که واقعيت جامعه چيز ديگري بود و فضاي کسب وکار جامعه نشان از رشد وايجاد رونق در فضاي اقتصادي کشور داشت . اتفاقي که در حال حاضر هم ادامه دارد.
معاون وزير صنعت،معدن وتجارت در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينکه  فضاي انتخابات را پشت سرگذاشتيم  و از امروز کار دولت جديدآغاز شده است، افزود: بايد همه ما در هرسمت و پستي قرارداريم درجهت تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي با محوريت توليد و اشتغال و بهبود وضعيت اقتصادي مردم تلاش کنيم.
يزداني با بيان اينکه در اين راستا يکي از مصوبات ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ، تقويت ، توانمند سازي وتوسعه بنگاه هاي خرد ، کوچک ومتوسط با هدف افزايش صادرات غير نفتي  آن ها به ميزان دو ميليارد دلار  مي باشد که  مسئوليت اجراي اين برنامه مهم به اين سازمان واگذار شده است.
 مديرعامل سازمان صنايع کوچک وشهرکهاي  صنعتي ايران   تقويت خوشه هاي صنعتي وشبکه سازي و بهم رساني کسب وکارها با تاکيد بر واحدهاي صنفي وبنگاه هاي توليد خرد،کوچک ومتوسط را  از جمله اين برنامه ها برشمرد و افزود: تکميل زير ساخت ها وخدمات مورد نياز در شهرکهاي صنعتي  ، حمايت از ايجاد تصفيه خانه هاي پساب هاي صنعتي  در مجتمع ها وشهرکهاي صنعتي وبازچرخاني آب آنها ،حمايت وتقويت شبکه هاي کسب وکار از طريق تقويت وتوسعه مراکز مشاوره ،خدمات کارآفريني و کيلنيک هاي کسب و کار  وعارضه يابي بنگاه هاي کوچک ومتوسط وتکميل و بهره برداري حداقل 7هزار طرح نيمه تمام با پيشرفت فيزيکي بالاي 60 درصد از ديگر برنامه هاي سازمان در جهت تحقق  بسته رونق توليد واشتغال مي باشد.
يزداني خاطر نشان کرد: بايد به دور از فضا سازي ها درجهت ارتقاءبهره وري وبهبود فضاي کسب وکار تمام توان خود را بکار بگيريم چراکه مردم از همين حالا منتظر اين تغيير وتحول در بدنه کشور هستند.