نشست روابط عمومی فولاد سنگان و رسانه‌ها؛ از چالش‌ها تا چشم‌انداز آینده

وجیهه کردبچه
نشست روابط عمومی فولاد سنگان و رسانه‌ها؛ از چالش‌ها تا چشم‌انداز آینده

در حاشیه روز سوم بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، نشست تخصصی میان روابط عمومی فولاد سنگان و اصحاب رسانه با محوریت بررسی روابط عمومی و رسانه، چالش‌های کنونی و نگاهی به آینده برگزار شد.

در حاشیه روز سوم بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، نشست تخصصی میان روابط عمومی فولاد سنگان و اصحاب رسانه با محوریت بررسی روابط عمومی و رسانه، چالش‌های کنونی و نگاهی به آینده برگزار شد.

در این نشست، ایمان یعقوبی، مدیر روابط عمومی فولاد سنگان، به بررسی وضعیت کنونی روابط عمومی‌ها در کشور و نحوه تحول در این حوزه پرداخت.

یعقوبی در این نشست، به گزارشی اشاره کرد که نشان می‌دهد ۹۲ درصد مردم هنوز از وظایف و اهداف روابط عمومی آگاهی ندارند و این امر را یکی از مشکلات اساسی در این حوزه برشمرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران از پتانسیل روابط عمومی‌ها بی‌اطلاع هستند، افزود: در فولاد سنگان خوشبختانه این نگاه وجود دارد و روابط عمومی این شرکت به یکی از ارکان تصمیم‌ساز تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مرگ یک روابط عمومی همان منولوگ‌گویی است.

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان همچنین از عبور این شرکت از روابط عمومی سنتی و حرکت به سوی مدل پست‌مدرن روابط عمومی خبر داد و تاکید کرد: روابط عمومی سنتی مرده است و در فولاد سنگان این تحول آغاز شده است.

یعقوبی در پایان از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی فولاد سنگان، تدوین یک نقشه‌راه کامل برای معرفی دستاوردها و تحولات این شرکت به رسانه‌ها و جامعه یاد کرد و افزود: روابط عمومی باید مانند مرزی بین درون و بیرون سازمان عمل کند و رسالت اصلی آن انتقال صحیح و شفاف اطلاعات باشد.