رتبه اول شرکت رنا در ارائه خدمات پس از فروش خودروهاي تجاري و سنگين

رتبه اول شرکت رنا در ارائه خدمات پس از فروش خودروهاي تجاري و سنگين

خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس آخرين ارزيابي شرکت بازرسي و کيفيت استاندارد ايران، شرکت خدمات فني رنا بعنوان سازمان خدمات پس از فروش محصولات شرکت سايپاديزل براي هفتمين سال پياپي و دهمين بار توانست با کسب بالاترين امتياز در بين توليد کنندگان خودروهاي تجاري و سنگين داخلي رتبه اول را از آن خود کند.

خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس آخرين ارزيابي شرکت بازرسي و کيفيت استاندارد ايران، شرکت خدمات فني رنا بعنوان سازمان خدمات پس از فروش محصولات شرکت سايپاديزل براي هفتمين سال پياپي و دهمين بار توانست با کسب بالاترين امتياز در بين توليد کنندگان خودروهاي تجاري و سنگين داخلي رتبه اول را از آن خود کند.
به گزارش معدن نيوز رامين سارنگ مدير عامل اين شرکت گفت: همزمان با اعمال کنترل هاي لازم از سوي مراجع نظارتي خصوصاً وزارت صنايع و معادن و تدوين و ابلاغ آيين نامه هاي جديد خدمات پس از فروش در اوايل سال جاري توسط وزير محترم صنايع و معادن، شرکت خدمات فني رنا با تنظيم برنامه ها و نظارت هرچه بيشتر بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش، تلاش نمود ضمن رعايت استانداردهاي ابلاغي از سوي دولت، دسترسي آسان دارندگان محصولات سايپا ديزل به قطعات و خدمات مطلوب در اقصي نقاط کشور را فراهم کند.
وي گفت: در اين راستا نسبت به توزيع قطعات يدکي اصلي در بسته بندي رنا با هولوگرام اقدام شده تا موجبات اطمينان مصرف کنندگان محصولات سايپاديزل را از وجود قطعه باکيفيت و مطمئن و ايمن فراهم کند.
وي اظهار داشت: اين شرکت با توسعه شبکه نمايندگان به ميزان 70 نماينده و شبکه فروشگاه هاي مجاز به 60 فروشگاه، امکان بهره گيري از اين خدمات را براي مشتريان محترم خود تسهيل نموده است.
سارنگ افزود: در آيين نامه جديد خدمات پس از فروش ابلاغي وزارت صنايع براي کليه شاخص هاي مهم در خدمات پس از فروش، استانداردهاي سختگيرانه اي تدوين شده تا موجبات رضايت و ايمني مشتريان محترم را فراهم آورد.
وي گفت: شرکت رنا به اکثر استانداردهاي ابلاغي دسترسي پيدا نموده و در همين راستا در شش ماهه اول سال جاري با در نظر گرفتن توزيع جغرافيايي خودروهاي سنگين و پوشش مناطق پرتردد نسبت به افتتاح هشت نمايندگي اقدام نموده که به همين تعداد نيز در شش ماهه دوم سال افتتاح مي شود.
مدير عامل شرکت خدمات فني رنا تاکيد کرد: اين شرکت با محقق کردن بيش از 90 درصد از اهداف خود در زمينه تامين قطعات خودروهاي سنگين از شرکت هاي مادر توانست شکايات مشتريان را در شش ماهه نخست سال 89 نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ميزان قابل توجهي کاهش دهد.