دوره اپراتور ماشین‌آلات معدنی برگزار می‌شود

تحریریه معدن نیوز
دوره اپراتور ماشین‌آلات معدنی برگزار می‌شود

شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران با همکاری ایمیدرو و سازمان فنی حرفه ای کشور دوره اپراتور ماشین آلات معدنی (بیل مکانیکی)، برگزار می کند.

شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران با همکاری ایمیدرو و سازمان فنی حرفه ای کشور دوره اپراتور ماشین آلات معدنی (بیل مکانیکی)، برگزار می کند.

این دوره که به صورت رایگان که شامل تمامی هزینه امکانات شبانه روزی (با همکاری ایمیدرو) است، در راستای تربیت نیروی ماهر؛ ویژه کارجویان، شاغلان واحد های معدنی بخش خصوصی و … در رشته های کار با ماشین آلات معدنی بخش خصوصی است.

ثبت نام دوره فوق از روز چهارشنبه دوم تا روز پنجشنبه 17 آبان انجام می شود و دوره از تاریخ شنبه 26 آبان ماه جاری شروع و تا دوشنبه پنجم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

مکان برگزاری دوره مورد اشاره استان یزد، شهرستان مهریز ، مجتمع سرب و روی مهدی آباد است که به مدت 10 روز به میزان 80 ساعت خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با مراجعه به سایت شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران به آدرس www.ircod.ir فرم ثبت نام را تکمیل و به آدرس ایمیلinfo@ircod.ir ارسال کنند. متقاضیان همچنین می توانند به منظور راهنمایی و هماهنگی های لازم (از ساعت 8 صبح لغایت 19) با شماره 09202122907 تماس حاصل کنند.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در دوره شامل کپی آخرین مدرک تحصیلی معتبر، کپی کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی (ارائه درزمان گزینش) است. از سوی دیگر دارا بودن حداقل مدرک دیپلم، شاغل و یا مایل به اشتغال در معادن بخش خصوصی، دارا بودن شرایط جسمانی مناسب و سلامتی کامل، حداکثر سن 35 سال و نیز قبولی در مصاحبه و گزینش (که زمان آن اعلام به زودی می شود)، جزو شرایط عمومی داوطلبان محسوب می شود.

در پایان دوره، به قبول شدگان از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای گواهینامه اعطاء خواهد شد.

منبع: ایمیدرو