مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

جایزه ملی تعالی سازمانی؛ فرصتی ارزشمند برای یادگیری و ارتقاست

تحریریه معدن نیوز
جایزه ملی تعالی سازمانی؛ فرصتی ارزشمند برای یادگیری و ارتقاست

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در حرکت خود به سمت مسیر تعالی، همواره به بخش ارزیابی به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند و از راهنمایی‌ها و بازخوردها به عنوان یک فرصت برای ترسیم چشم‌انداز بلندمدت بهره می‌برد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در حرکت خود به سمت مسیر تعالی، همواره به بخش ارزیابی به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند و از راهنمایی‌ها و بازخوردها به عنوان یک فرصت برای ترسیم چشم‌انداز بلندمدت بهره می‌برد.

، جلسه اختتامیه ارزیابی بیست و دومین جایزه ملی تعالی سازمانی 1403 با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و تیم ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی برگزار شد.

در این جلسه، عطاالله معروفخانی با اشاره به مسیر تعالی فولاد هرمزگان، بیان کرد: فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی برای ما یک فرصت ارزشمند برای یادگیری و ارتقا است. قطعا بدون تلاش و زحمات همکاران در فولاد هرمزگان دستیابی به موفقیت‌ها در مسیر تعالی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: ارزیابی تعالی برای بهبود مستمر در سازمان نیاز اهمیت زیادی دارد. در این راستا همه همکاران تلاش می‌کنند تا بهبودی مستمر مطابق با الگوهای موجود و چشم‌انداز ترسیم شده حاصل شود. ما باور داریم اگر به سمت تعالی حرکت می‌کنیم، همین ارزیابی‌ها خواهد بود که به ما برای شناسایی بهتر مسیر پیشرفت کمک خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم داخلی فولاد هرمزگان در امر تعالی، در کنار هم با هماهنگی و کار گروهی فرایند تعالی را تسهیل و ارزیابی را انجام دادند. همه حوزه‌ها برای پیشرفت شرکت با همدلی و هماهنگی در کنار واحد مهندسی صنایع قرار بگیرند تا بتوانیم در مسیر تعالی سازمان حرکت کنیم. خوسبختانه با تلاش همه همکاران، حرکت به سمت تعالی در سازمان ساری و جاری است. خروجی تلاش همه همکاران در مسیر تعالی با ارزیابی‌های صورت گرفته توسط تیم ارزیابی قابل مشاهده است. به طوری که بسیاری از مسائلی که سال‌های قبل در شرکت به عنوان عارضه مطرح بود، اکنون برطرف شده و بعضا به عنوان نقطه قوت مطرح است.

معروفخانی تصریح کرد: پذیرش بازخوردها و نگاه به آینده از دیگر اقدامات ما خواهد بود. این بازخوردها را به نقشه راه خود برای بهبود تبدیل می‌کنیم. به این راهنمایی‌ها و عارضه‌یابی به عنوان یک فرصت برای یادگیری و رشد شخصی و سازمانی می‌نگریم. اطمینان داریم که با کمک راهنمایی‌های تیم ارزیابی، گام‌های بلندی برای بهبود چشم‌انداز بلندمدت خود برمی‌داریم.

وی در پایان عنوان کرد: تیم ارزیابی از دانش و تخصص بسیار بالایی برخوردار بودند و با راهنمایی‌های آن‌ها و بهره‌برداری از نکات تخصصی مطرح شده، می‌توانیم مسیر روشن‌تری از تعالی را در آینده ترسیم کنیم. در مسیر تعالی از همه راهنمایی‌ها و نتایج ارزیابی صورت گرفته برای بهبود فرایندها و شرایط شرکت استفاده خواهیم کرد و نکات مطرح شده را سرلوحه کار قرار خواهیم داد. قطعا با راهنمایی‌ها خواهیم توانست برای رقم زدن آینده بهتر و دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم.