تحقق هشت سياست ايران خودرو براي کسب رهبري بازار
خبرگزاري تخصصي معدن- هشت سياست بازاريابي و فروش ايران خودرو در سال 89 در زمينه افزايش فروش ، تحويل به موقع ، کنترل قيمت ها ، ارتقاي کيفيت خدمات فروش و افزايش سهم بازار با موفقيت کامل به اجرا در آمد.
خبرگزاري تخصصي معدن- هشت سياست بازاريابي و فروش ايران خودرو در سال 89 در زمينه افزايش فروش ، تحويل به موقع ، کنترل قيمت ها ، ارتقاي کيفيت خدمات فروش و افزايش سهم بازار با موفقيت کامل به اجرا در آمد.
به گزارش معدن نيوز ؛ علي اصغر سرائي نيا معاون بازاريابي وفروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: اين شرکت درسال جاري 110 هزار دستگاه نسبت به سال گذشته بيشتر به بازار عرضه کرد .
وي از ديگر سياست هاي اجرا شده توسط معاونت با زاريابي و فروش ايران خودرو را ، فروش منطقه اي براساس شرايط اقشار مختلف جامعه ، بهره برداري از شيوه هاي نوين با زار يابي عنوان کرد و اظهارداشت : با اجراي سياست هاي مذکور ، ايران خودرو رهبري با زار خودرو کشور را در دست گرفت .
سرايي نيا تاکيد کرد : روش هاي نوين بازاريابي موجب شد نه تنها رضايت مشتريان به نحو مطلوبي به دست آيد بلکه، فروش محصولات و سود آوري شرکت نيز در همين راستا افزايش يافت .
وي به طرح ابتکاري کمپين”سال نود “اشاره کرد وگفت : با استفاده از شرايط جاري دهه مبارک فجر و درخواست مشتريان براي ارائه خودرو با مدل 90و هوشمندي در انتخاب زمان مناسب به رکورد بي سابقه فروش محصول در سال 89 دست يافتيم .
معاون با زار يابي و فروش ايران خودرو ، ارائه کارت کمکي هزينه سوخت و طرح مجموعه مسافرتي به مشتريان ا زديگر طرح هاي ابتکاري اين معاونت براي جذب مشتريان عنوان کرد و اظهارداشت : طرح هاي مذکور الگويي براي شرکت ها و موسسات پولي ، مالي شد .
وي در مورد اجراي طرح هدفمند سازي يارانه ها در اواخر پاييز توسط دولت وتقارن آن با کمپين جديد ايران خودرودر خصوص قيمت محصولات ايران خودرو خاطرنشان ساخت: اجراي کمپين”بهترين زمان خريد ” به عنوان چهارمين طرح بازاريابي ،موثرترين تصميم براي رفع شوک وارد شده به بازارو برطرف کردن نگراني هاي مردم از اجراي طرح در اين حوزه به شمار رفت .
وي تاثير کمپين مدل 90 بررشد فروش ايران خودرو در ماه هاي پاياني سال گفت : رشد مضاعف سهم فروش نقدي شرکت ، ايجاد رونق در بازار خودروو افزايش انگيزه متقاضيان براي خريد خودرو از جمله نتايج قابل توجه اين طرح بود .
سرايي نيا مدعي شد : استفاده از شيوه هاي نوين بازاريابي،خدمات فروش وتحويل به موقع در سال 89 موردتوجه و تحسين مسوولان بازاريابي شرکت هاي پژو و سوزوکي نيز قرار گرفته است .
وي در پايان خاطرنشان ساخت:با تدبير مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و وتلاش تمامي کارکنان ، شرکت ايران خودرو در بين 100 شرکت برتر کشور به لحاظ شاخص فروش جايگاه ويژه اي راکسب کرد .