مديرعامل ايساکو خبر داد:
برگزاري دور جديد آزمونهاي مهارت براي نمايندگيها
خبرگزاري تخصصي معدن- در راستاي طرح تحول در نظام خدمات پس از فروش و اجراي سياست مديريت ارشد گروه صنعتي ايرانخودرو در ارتقاي کيفيت، شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساکو) به برگزاري آزمون مهارت فني کارکنان شبکه خدمات پس از فروش خود اقدام کرد.
خبرگزاري تخصصي معدن- در راستاي طرح تحول در نظام خدمات پس از فروش و اجراي سياست مديريت ارشد گروه صنعتي ايرانخودرو در ارتقاي کيفيت، شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساکو) به برگزاري آزمون مهارت فني کارکنان شبکه خدمات پس از فروش خود اقدام کرد.
به گزارش معدن نيوز محمدرضا بابايي ـ مديرعامل شرکت ايساکو ـ با بيان اين مطلب گفت: در اين آزمون که براي اولين بار در يک مرکز خدمات پس از فروش خودروسازان داخلي انجام مي شود، همه نمايندگيها مورد آزمون قرار مي گيرند.
وي افزود: افراد تحت آموزش، حداقل به مدت سه ماه مهارتهاي لازم را کسب مي کنند و ايساکو در يک فراخوان، اثربخشي آموزش هاي ارائه شده آنان را ارزيابي مي کند.
محمدرضا بابايي با اشاره به اهميت نظام آموزشي و تاثير آن در تحول نظام خدماتي، اجراي مباحث تئوريک موجود در شبکه، به خصوص براي مشکلات عموم مردم در هنگام مراجعه به نمايندگي ها را، هدف اصلي ايساکو ذکر کرد و گفت: با اين کار و بهبود تشخيص عيب در شبکه، رضايت مندي مشتريان محصولات ايران خودرو ارتقا مي يابد.
مدير عامل ايساکو خاطرنشان کرد: اجراي اين آزمون، نقاط ضعف و قوت سيستم آموزشي ايساکو به عنوان يکي از ارکان خدمات پس از فروش را روشن کرده و بهبود سيستم را با توجه به بازخورد حاصل از آزمون، امکان پذير مي سازد.
وي از برنامه هاي وسيع در راستاي جهش کيفيت خدمات پس از فروش در سال جاري خبر داد و گفت: در راستاي ارتقاي سطح آموزشي شبکه، در نيمه اول امسال 600 هزار نفر ساعت آموزش مورد نظر برنامه محقق شده است.
بابايي اظهار کرد: براي ايجاد يک مرکز آزمون مهارت، با دانشگاه صنعتي شريف وارد مذاکره شده ايم و در حال نهايي كردن قرارداد هستيم.
بر اساس اظهار ارزياب وزارت صنايع و معادن، شبکه آموزش ايساکو و اثربخشي در جهت عيب يابي سيستم، نسبت به گذشته پيشرفت خوبي داشته و اين نخستين بار است که چنين رويكردي در ايساکو اتخاذ شده است.