در مراسم روز ملي کيفيت در سايپا کاشان مطرح شد ؛
کيفيت رمز جاودانگي سايپا
خبرگزاري تخصصي معدن- مراسم روز ملي کيفيت با حضور مديران و کارکنان شرکت سايپا کاشان در اين شرکت برگزار شد.
خبرگزاري تخصصي معدن- مراسم روز ملي کيفيت با حضور مديران و کارکنان شرکت سايپا کاشان در اين شرکت برگزار شد.
به گزارش معدن نيوز ؛ در اين مراسم مهندس ناصر آقامحمدي مديرعامل سايپا کاشان طي سخناني ذينفعان شرکت را سهامداران، تامين کنندگان، کارکنان، جامعه و مشتريان اعلام کرد و افزود: مشتريان کساني هستند که حيات شرکت به رضايت آنان بستگي دارد و رضايت مشتريان جز با کيفيت مطلوب محصولات جلب نخواهد شد.
وي بيان داشت: شرکت با بهره گيري از روش ها و برنامه ريزي هاي جديد و مطابق با استانداردهاي جهاني تلاش دارد تا حداکثر رضايت مشتريان را جلب کند و در اين راه نيز هزينه هاي بسياري را در زمينه هاي سخت افزاري و نرم افزاري متقبل شده ولي دستاوردهايي که حاصل خواهد شد بسيار ارزشمندتر از اين هزينه ها است.
آقامحمدي اظهار داشت: زماني مي توانيم به کيفيت مطلوب دست يابيم که تمامي کارکنان نسبت به شرکت احساس تعلق و تعهد نمايند و در قبال فعاليتي که انجام مي دهند احساس مسووليت کنند و اثر فعاليتي را که انجام مي دهند در محصولي که در جاده هاي کشور در حال تردد است دنبال نمايند و مشکلات آن را مرتفع کنند.
در ادامه مهندس عليرضا قاسمي معاونت کيفيت جامع سايپا کاشان ضمن تبريک روز ملي کيفيت بيان داشت: مشتري مداري، رهبري، مشارکت کارکنان، نگرش فرآيندي، نگرش سيستمي به مديريت، بهبود مداوم، تصميم گيري مبتني بر واقعيات و بهره مندي متقابل در ارتباط با تامين کننده هشت اصل مديريت کيفيت است که سايپا کاشان بر مبناي اين اصول فعاليت مي کند.
وي اظهار داشت: سايپا کاشان از بهمن ماه سال 88 به منظور بهبود روش هاي کاري، افزايش بهره وري و کاهش دوباره کاري ها اقدام به پياده سازي و اجراي سيستم مديريت کيفيت ISO9001:2008 نموده که هدف نهايي از طرح و ايجاد اين استاندارد، کمک به سازمان براي موفقيت در رقابت، راهبري و هدايت موثر مجموعه است.
وي همچنين در ادامه مزاياي پياده سازي و اجراي اين سيستم را بالابردن ميزان رضايت مشتري، تقويت فرهنگ کيفيت در سازمان و کاهش ضايعات، اعتبار در بازار، افزايش کارايي و بهره وري، کاهش هزينه عمليات و ايجاد سايت همگون کيفي در سازمان مطابق با معيارهاي جهاني عنوان کرد.
لازم بذکر است در اين مراسم از احسان کحال، ولي رجبي، حميدرضا صداقت، محراب مشمولي، امير قاسمي، ثريا مرتضي رتکي، ستوده، امير احسان رهبري، حبيب ا.. کبيري، علي رئيسي، رويا اميري، ابوالفضل بني حسيني، ميثم محمد نظري نمايندگان کيفيت واحد هاي مختلف شرکت و همچنين علي اکبرفياضي حصاري، ثريا مرتضي رتکي و محمد عزيزي فيني برگزيدگان مسابقه «زيباترين عبارت با موضوع کيفيت» تجليل به عمل آمد.