تدوين استراتژي و اهداف فولاد مبارکه در سال 95

تدوين استراتژي و اهداف فولاد مبارکه در سال 95

پايگاه خبري معدن نيوز- همايش تدوين استراتژي و اهداف شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور مديرعامل و مديران شرکت برگزار شد.

پايگاه خبري معدن نيوز- همايش تدوين استراتژي و اهداف شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور مديرعامل و مديران شرکت برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، در اين همايش بهرام سبحاني مديرعامل فولاد مبارکه يکي از تفاوت‌هاي اصلي اين گروه با ساير رقبا را داشتن نيروي انساني خلاق و توسعه يافته دانست و گفت: بايد تدابيري اتخاذ شود تا همه کارکنان در تمامي سطوح در پيشبرد اهداف و استراتژي شرکت مشارکت داشته باشند.
وي ضمن اشاره به اهداف شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال 95 به تبيين شرايط کسب وکار در سال آينده پرداخت و افزود: با برنامه‌ريزي دقيق و منسجم، اين شرکت مي‌تواند آمادگي لازم را با شرايط پيش رو در حوزه‌هاي تأثيرگذار مانند سنگ آهن، انرژي، قيمت ارز و ساير عوامل داشته باشد تا بتواند سهم 50 درصدي خود را در توليد فولاد کشور حفظ کند.
سبحاني با اشاره به شرايط موجود، توجه ويژه به مديريت هزينه‌هاي مربوط به خريد، طرح وتوسعه، خدمات پيمانکاران و ساير هزينه‌هاي شرکت را خواستار شد و افزود: بايد از تمامي امکانات وتجهيزات، حداکثر استفاده و بهره‌وري را برد.
در ابتداي اين همايش فرزاد ارزاني معاون تکنولوژي فولاد مبارکه اصفهان گزارش مبسوطي از اقدامات انجام شده و روش تدوين اهداف و استراتژي‌هاي سال 95 شرکت ارائه کرد و سپس از سوي معاونان و مديران مربوطه، گزارشي در تحليل فضاي کسب وکار کشور وهمچنين چالش‌هاي پيش رو و فرصت‌هاي آن در حوزه‌هاي اقتصادي ومالي، فروش و بازاريابي، توليد وپشتيباني، تأمين، توسعه و اجراي پروژه ها، منابع انساني، مسئوليت‌هاي اجتماعي و تکنولوژي ارائه و اهداف و استراتژي فولاد مبارکه اصفهان در سال 95 در بخش‌هاي مختلف با حضور همه مديران مورد نقد و بررسي وتصويب قرار گرفت.