پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال نو

پایگاه خبری معدن نیوز -مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان فرارسیدن سال نو را طی پیامی تبریک گفت.

با حکم خرمی‌شاد؛

عظمایی مدیر جدید مجتمع مس سونگون شد

پایگاه خبری معدن نیوز -طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محمدجعفر عظمایی به عنوان مدیر جدید مجتمع مس سونگون معرفی شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان:

ایمنی در محیط صنعتی سرلوحه‌ی کار کارکنان قرار گیرد

پایگاه خبری معدن نیوز -امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، از تمامی دست اندرکاران، عوامل اجرایی و آتش نشانان در مهار آتش سوزی یکی از انبارهای فولاد خوزستان تقدیر کرد.

سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل وزارت صمت منصوب شد

پایگاه خبری معدن نیوز -وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «احمد آقایی» را به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

پایان خوش سپاهان در سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری معدن نیوز -تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر ایران مقابل گل‌گهر به برتری یک بر صفر رسید.

رشد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن خراسان جنوبی

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: امسال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان نسبت به سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

با صدور حکمی از سوی موثقی‌نیا؛

"امیراسکندری"، معاون مالی و اقتصادی ایمیدرو شد

پایگاه خبری معدن نیوز -فرداد امیر اسکندری امروز طی مراسمی با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو به عنوان معاون مالی و اقتصادی ایمیدرو معارفه شد.

چادرملو قرارداد خرید لکوموتیوهای سنگین باری با مپنا امضا کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -قرارداد خرید۱۰ دستگاه لکوموتیو سنگین باری MAP۳۰ با توان ۴۰۰۰ اسب بخار میان شرکت زیر مجموعه هلدینگ چادرملو و شرکت لکوموتیوسازی مپنا امضاء شد.

بیست و ششمین دوره بازدید از پروژه‌های میدکو در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

پایگاه خبری معدن نیوز -۲۱ و ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲، بیست و ششمین دوره بازدید از پروژه‌های میدکو در سال جاری با حضور مدیرعامل این هلدینگ انجام شد.

مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد

پایگاه خبری معدن نیوز -محمد جعفر عظمایی به عنوان مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد.

دستاوردهای فولاد مبارکه در سالی که گذشت

پایگاه خبری معدن نیوز -فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲، همچنان با درخشش در عرصه تولید و کارآفرینی، خلق علم و ثروت و ارتقای جایگاه و منزلت ایران در صنعت و اقتصاد، با تأمین منافع ملی کشور و جلب رضایت مشتریان، گام‌های بلندی برای عزتمندی ایران اسلامی برداشت و جلوه زرینی از اراده عظیم ملت ایران برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدها و رشد، شکوفایی و تعالی ایران و ایرانیان آشکار ساخت.

حضور یک نماینده معدنی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضروری است

پایگاه خبری معدن نیوز -رییس انجمن معادن و صنایع معدنی خراسان رضوی گفت: تاکنون نماینده ای از استانهای معدن خیز کشور به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی راه نیافته در حالی که با توجه به نقش اثرگذار معدن در اقتصاد، حضور یک نماینده متخصص در حوزه معدن از این استانها ضروری است.

گردهمایی پایان سال مدیران و روسای مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد

پایگاه خبری معدن نیوز -گردهمایی پایان سال مدیران و رؤسای مجتمع صنعتی چادرملو به ریاست مهدی حسین‌پور مدیر مجتمع و با هدف ارائه گزارش و دستاوردها در حوزه تولید و تشریح اهداف سال آینده برگزار شد.

حقوق دولتی معادن در کردستان وصول شد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در استان وصول شد.

اجرای ۳۲۰۰ میلیارد تومان پروژه زیرساختی در منطقه ویژه خلیج‌فارس

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس با بررسی شاخص‌های عملکردی ۱۱ماهه ی امسال، تداوم روند توسعه و پیشرفت در این منطقه ی عظیم صنعتی را تشریح کرد.

معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه بیش از ۸۵ درصد از سود سهامداران عدالت خود را پرداخت کرده است

پایگاه خبری معدن نیوز -مهدی کویتی معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه گفت: به دلیل اهمیت سود سهامداران عدالت، پرداخت این بخش از سود نیز از اولویت خاصی برای مدیریت فولاد برخوردار است و به همین دلیل تا کنون بیش از ۸۵ درصد از مبلغ ان به حساب شرکت سپرده گذرای مرکزی واریز شده و تا فرصت باقی مانده نیز کل این بدهی تسویه خواهد شد.

ویسی سرمربی فولاد شد

پایگاه خبری معدن نیوز -سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخاب شد.

بازگشت حقوق دولتی معادن به استان کرمان وضعیت خوبی ندارد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت و معدن استان کرمان، گفت: امسال هم برگشت حقوق دولتی معادن به استان کرمان وضعیت خوبی ندارد، اما در قانون بودجه سال آینده به شکلی دیده شده که بتوانیم بالای ۱۵۰۰ میلیارد تومان به استان برگشت داده شود.

صادرات ۴۵ میلیون دلاری غیرنفتی

پایگاه خبری معدن نیوز -براساس اعلام گمرک، در ۱۱ ماه امسال درآمد صادراتی از کالاهای غیر نفتی ۸.۸۷ درصد کاهش داشته و ارزش واردات کشور ۱۱.۱۱ درصد بیشتر شد است. همچنین چین بزرگ‌ترین مقصد صادرات و امارات متحده عربی بزرگ‌ترین مبدا واردات بخش غیر نفتی به کشور بوده است.

اولین قرارداد درون‌گروهی ساخت «نیروگاه سیکل ترکیبی» امضا شد

پایگاه خبری معدن نیوز -اولین قرارداد درون‌گروهی گروه سرمایه‌گذاری غدیر، میان هلدینگ برق و انرژی غدیر و مجتمع فولاد نی‌ریز با موضوع احداث «نیروگاه سیکل ترکیبی زیم‌اور ساری» امضا شد.

ارجاع ۳۶ پرونده تخلف معدنی سبزوار به مراجع قضایی

پایگاه خبری معدن نیوز -رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۳۶ مورد برداشت غیرمجاز مواد معدنی در پهنه‌های معدنی این شهرستان امسال برای برخورد و احقاق حقوق دولتی به مراجع قضایی معرفی شده است.

حمیدیان مطرح کرد:

اجرای طرح‌های توسعه‌ای سنگ‌آهن مرکزی ایران با جدیت پیگیری می‌شود

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران آغاز ساخت کارخانه آهن اسفنجی را یکی از مهمترین دستاوردهای شرکت در سال جاری عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه بزرگ را زودتر از موعد مقرر به مردم تحویل دهیم.

قدردانی رییس سازمان منابع طبیعی از اقدامات آلومینای ایران در راستای حفاظت از محیط زیست

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در بازدید از نهالستان و پروژه های شهرستان جاجرم و کارخانه آلومینا، از اقدامات شرکت آلومینای ایران در راستای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی قدردانی کرد.

همراهی مس با برنامه نوروزی شبکه سه در راستای جهاد تبیین

پایگاه خبری معدن نیوز -برنامه نوروزی «سال نو»، با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران، روی آنتن شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته است.

معدن‌نیوز گزارش می‌دهد:

در مجمع "کگهر" ۳۲۰ تومان به ازای هر سهم تقسیم شد

پایگاه خبری معدن نیوز -مجمع عمومی عادی سالانه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین "کگهر" امروز ۲۶ اسفندماه برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار شد. این مجمع با حضور ۹۲.۷۱ درصدی سهامداران رسمیت یافت.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد