رشد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن خراسان جنوبی

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: امسال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان نسبت به سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد

پایگاه خبری معدن نیوز -محمد جعفر عظمایی به عنوان مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد.

حقوق دولتی معادن در کردستان وصول شد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در استان وصول شد.

بازگشت حقوق دولتی معادن به استان کرمان وضعیت خوبی ندارد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت و معدن استان کرمان، گفت: امسال هم برگشت حقوق دولتی معادن به استان کرمان وضعیت خوبی ندارد، اما در قانون بودجه سال آینده به شکلی دیده شده که بتوانیم بالای ۱۵۰۰ میلیارد تومان به استان برگشت داده شود.

ارجاع ۳۶ پرونده تخلف معدنی سبزوار به مراجع قضایی

پایگاه خبری معدن نیوز -رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۳۶ مورد برداشت غیرمجاز مواد معدنی در پهنه‌های معدنی این شهرستان امسال برای برخورد و احقاق حقوق دولتی به مراجع قضایی معرفی شده است.

۷۴ معدن در آذربایجان‌غربی احیا شد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال ۷۴ معدن در شهرستان‌های مختلف استان احیا شده و کار استخراج از آنها در حال انجام است.

استاندار خوزستان خبر داد؛

احداث کارخانه تولید ورق عریض در ایذه توسط فولاد خوزستان

پایگاه خبری معدن نیوز -استاندار خوزستان گفت: مقرر شده شرکت فولاد استان واحد تولید ورق عریض فولادی را در شهرستان ایذه ایجاد کند که تأثیر چشمگیری در اشتغالزایی این‌منطقه خواهد داشت.

بیش از ۴۲۶ میلیارد ریال در حوزه معادن سبزوار سرمایه‌گذاری شد

پایگاه خبری معدن نیوز -رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: سرمایه‌گذاری معدنی در این شهرستان امسال با صدور چهار پروانه بهره برداری به ۴۲۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال رسید.

طی سالجاری؛

پنج‌هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن آذربایجان غربی وصول شد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: پنج‌هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان طی سال جاری دریافت شده که نزدیک به ۱.۵ برابر سال گذشته است.

مدیرکل صمت قم:

اکتشاف معادن فلزی ثروت آفرینی برای استان است

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: اکتشاف معادن فلزی در قم موجب ثروت آفرینی برای استان است و ما این موضوع را با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های تخصصی فعال در این حوزه همچون سازمان‌های ایمیدو و زمین‌شناسی، با جدیت دنبال می‌کنیم.

صدور پروانه بهره‌برداری برای ۷۰ معدن در خراسان رضوی

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۷۰ پروانه بهره‌برداری برای معادن این استان از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده که این میزان در مدت مشابه پارسال ۴۱ پروانه بوده است.

استاندار هرمزگان خبرداد:

رشد ۴۵ درصدی صدور گواهی کشف معدن

پایگاه خبری معدن نیوز -استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان طی سال ۱۴۰۲ موفق شد در حوزه پروانه کشف رشد ۴۵ درصدی را ثبت کند و در صدور گواهی کشف نیز با رشد ۴۳ درصدی برای نخستین بار رتبه نخست کشوری را کسب کند که کاری بزرگ در حوزه معدن به شمار می‌آید.

سلب صلاحیت از ۹ معدن غیرفعال در خراسان جنوبی

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اعضای شورای معادن استان با درخواست سلب صلاحیت بهره‌برداران ۹ محدوده معدنی غیرفعال در این استان موافقت کردند.

۵۰ معدن راکد و غیرفعال هرمزگان احیا شد

پایگاه خبری معدن نیوز -رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از احیا، فعال‌سازی و ارتقای ظرفیت استخراج ۵۰ معدن راکد و غیرفعال با سرمایه‌گذاری بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد

افزایش ۴۸ درصدی اخذ حقوق دولتی معادن در آذربایجان‌غربی

پایگاه خبری معدن نیوز -غربی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد خوب اخذ حقوق دولتی از معادن عنوان کرد: طی ۱۱ ماهه نخست امسال بیش از ۵ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان اخذ شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

در جلسه کارگروه طرح احیا در استان خوزستان عنوان شد؛

برنامه‌های طرح احیا در راه‌اندازی معادن خوزستان مثمرثمر خواهد بود

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان خوزستان گفت: همانطور که مشکلات معادن ما در استان مطرح شد، امیدواریم این مسائل با راهنمایی‌های طرح احیا و همانطور که این طرح در کل کشور تاثیرگذار عمل کرده، در استان خوزستان نیز فعالیت‌های قابل توجهی به انجام برسد.

واگذاری ۳۵۰ معدن به بخش خصوصی

پایگاه خبری معدن نیوز -رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از واگذاری ۳۵۰ محدوده معدنی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

استاندار سیستان و بلوچستان:

اولویت سرمایه‌گذاری در معادن سیستان و بلوچستان، ایجاد صنایع تبدیلی است

پایگاه خبری معدن نیوز -استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی گفت: اولویت بهره‌برداری از معادن این استان با سرمایه گذارانی است که صنایع تبدیلی را به منطقه آورده و موجب افزایش اشتغال شوند.

فوت یک نفر در حادثه واژگونی لودر در ایوانکی

پایگاه خبری معدن نیوز -بر اثر واژگونی یک دستگاه لودر در معدن سنگی در ایوانکی یک نفر فوت کرد.

تحول بزرگ در معادن فلزی استان اردبیل

پایگاه خبری معدن نیوز -استاندار اردبیل اهمیت و نقش انتخاب افراد دارای اهلیت فنی و مالی در حوزه معادن فلزی را مورد تأکید قرار دارد و گفت: فعالیت اخیر مجموعه معدنی در حوزه مواد فلزی در شهرستان مشگین‌شهر و صدور پروانه بهره‌برداری برای ۳۷۰میلیون تن، می‌تواند تحول بزرگی را برای استان اردبیل در این زمینه ایجاد کند.

کارگر معدن بر اثر گازگرفتگی در زیرکوه جان باخت

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی گفت: کارگر ۲۸ ساله در معدن سنگ شجر شهرستان زیرکوه بر اثر مسمومیت با گاز دی اکسید کربن جان خود را از دست داد.

معرفی کارفرمای معدن کرومیت بافت به مرجع قضایی

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به حادثه رانندگی و مصدومیت ۱۳ کارگر معدن بخش خصوصی در بافت گفت: بررسی‌های میدانی بازرس کار اداره این شهرستان نشان از آن دارد که نواقص اعلامی (نحوه ایاب و ذهاب کارگران)، از سوی کارفرما مورد توجه قرار نگرفته و رفع نشده است که به استناد مفاد قانونی، کارفرما به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

ضرورت احداث واحدهای فرآوری برای جلوگیری از خام‌فروشی معادن

پایگاه خبری معدن نیوز -فرماندار کوهسرخ گفت: راه‌اندازی واحدهای فراوری محصولات معدنی برای جلوگیری از خروج سنگ‌های معدنی به صورت خام ضروری است.

رونق فعالیت‌های معدنی خراسان رضوی در سالجاری

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: آزاد شدن ورود ماشین‌آلات دست دوم در رونق فعالیت‌های معدنی استان موثر بوده و معادن طی سال جاری فعال‌تر شدند.

رئیس سازمان صمت استان کرمان:

۱۶.۵ همت حقوق دولتی معادن استان کرمان وصول شد

پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تاکنون حدود ۱۶.۵ همت حقوق دولتی در استان کرمان وصول و به حساب خزانه واریز شده و امیدواریم که بازگشت ۱۵ درصد سهم استان از حقوق دولتی را به استان داشته باشیم.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد