پایان سال سبز بورس با جهش ۳۵ هزار واحدی

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ماه) با ۳۴ هزار و ۶۸۶ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۹۳ واحدی قرار گرفت.

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -روز یکشنبه بازار سرمایه رشد کرد و شاخص کل با افزایش ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحد به رقم دو میلیون و ۱۶۰ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته افت کرد و شاخص کل با کاهش ۱۵۱۷ واحد به به دو میلیون و ۱۴۸ هزار واحد رسید.

بورس ریخت

پایگاه خبری معدن نیوز -تالار شیشه‌ای در آخرین روز کاری هفته با افت مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رسید.

رشد نسبی بازار سرمایه

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز بازار بورس با رشد نسبی ۱۹۲۱ واحد مواجه شد و شاخص کل به دو میلیون و ۱۶۳ هزار واحد رسید.

افت بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -در شرایطی که معاملات فرابورس با تاخیر آغاز شد و هم‌اکنون در جریان است، بازار بورس با افت ۳۴۹۷ واحد مواجه شد و شاخص کل بورس به عدد دو میلیون و ۱۶۰ هزار واحد رسید.

بورس صعود کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه، سومین رشد متوالی خود طی سه روز اخیر را تجربه کرد و امروز شاخص کل با رشد بیش از ۶۰ هزار واحد به عدد دو میلیون و ۱۴۷ هزار واحد رسید.

رشد ۳۱هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص کل بورس بیش از ۳۱ هزار واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و ۸۶ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه رشد کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز رشد کرد و شاخص کل با افزایش ۸۷۲۲ واحد به رقم دو میلیون و ۵۴ هزار واحد رسید.

بورس ریخت

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد افت مواجه شد و به رقم دو میلیون و ۴۹ هزار واحد رسید.

تالار شیشه‌ای قرمز شد

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص بازار سرمایه با افت ۴۸۴۷ واحد به رقم دو میلیون و ۶۵ هزار واحد رسید.

افت اندک شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته ۵۷۳ واحد کاهش یافت و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۷۰ هزار واحد رسید.

رشد خفیف بورس در چهارمین روز هفته

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز ۷۳۱ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و ۷۱ هزار واحد رسید.

شاخص بورس رشد کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۳۰ بهمن) با ۶هزار و ۶۰۶ واحد افزایش، در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۱ هزار و ۱۳۲ واحدی ایستاد.

ریزش ۱۸ هزار واحدی بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز هفته بیش از ۱۸ هزار واحد افت کرد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید. ظاهرا هنوز سایه ریسک‌های غیراقتصادی بر بازار بورس سنگینی می‌کند اما برخی تحلیل‌گران معتقدند وضعیت تالار شیشه‌ای در اسفند بهتر از بهمن خواهد بود.

روند نزولی بازار بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار بورس در چهارمین روز هفته ۱۵۹۳ واحد افت کرد و شاخص کل به دو میلیون و ۹۰ هزار واحد رسید.

افت ۸ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار بورس امروز با افت ۸۲۰۳ واحد مواجه شد و شاخص کل به دو میلیون و ۹۱ هزار واحد رسید.

رشد ۲ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۲۱ بهمن) با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد ایستاد.

بازار سرمایه امروز درجا زد

پایگاه خبری معدن نیوز -بورس امروز فقط ۸۴۰ واحد رشد کرد و شاخص کل به دو میلیون و ۹۸ هزار واحد رسید؛ یک کارشناس در تحلیل وضعیت بازار سرمایه می گوید بازگشت اعتماد مردم به بازار سرمایه که در سال ۱۳۹۹ از دست رفت خیلی سخت شده و اگر قرار باشد بورس رشد کند از سال آینده این اتفاق می‌افتد.

کاهش ۱۲۰۰ واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه که از اواخر دی ماه با شیب ملایمی به سمت پایین در حرکت است امروز نیز ۱۲۱۶ واحد افت کرد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۹۷ هزار واحد رسید اما شاخص هم‌وزن با رشد ۶۷۷ مواجه شد.

کاهش ۲ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن) با یک هزار و ۸۱۴ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۳۵۹ واحد رسید.

کاهش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز - با این‌که سایه اخبار سیاسی و بین‌المللی از روی بازار بورس کم رنگ شده، امروز شاخص کل بیش از ۱۰ هزار واحد اصلاح کرد اما کانال ۲.۱ میلیون واحد را از دست نداد.

رشد شاخص بورس در آغاز هفته

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز هفته ۳۸۱۱ واحد افزایش یافت تا شاخص کل به دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد برسد.

افت ۳ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۱۱ بهمن) با ۳ هزار و ۳۷ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید.

بورس باز هم افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز همانند دیروز با افت مواجه شد و شاخص کل به دو میلیون و ۱۱۰ هزار واحد رسید.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد