گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مذاکره یگانه اندیش صنعت برای تامین بیش از ۵ هزار تن الکترود گرافیتی در سال آینده

مذاکره یگانه اندیش صنعت برای تامین بیش از ۵ هزار تن الکترود گرافیتی در سال آینده
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت یگانه اندیش صنعت از مذاکره برای تامین بیش از ۵ هزار تن الکترود گرافیتی مورد نیاز صنعت فولاد برای سال آینده خبر داد.
  بزرگنمايي:

مجتبی ملایری در گفت و گو با معدن نیوز با اعلام این خبر گفت: شرکت یگانه اندیش صنعت با هدف تامین مواد اولیه صنایع فولاد و آلومینیوم و در مجموع صنایع فلزی کشور تاسیس شد و در سال های گذشته اقدام به تامین مواد اولیه به صورت فله و سفارشی کرده است.

وی افزود: موادی که این شرکت در سنوات گذشته واردات داشته شامل الکترود گرافیتی، فروآلیاژها، کک در صنایع فولاد و آند، آلومینا و آلومینیوم فلوراید برای صنعت آلومینیوم بوده است.

ملایری تصریح کرد: این شرکت در سال های اخیر به صورت قوی در بازار حضور یافته و امسال با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال قراردادی را با شرکت آلومینیوم ایران در زمینه تامین مواد اولیه و آلومینا دارد و انتظار می رود در حوزه آلومینیوم قدم های موثرتری از سوی این شرکت برداشته شود.

وی ادامه داد: درخصوص الکترود گرافیتی که در یک سال گذشته با کمبودهایی مواجه شده این شرکت با دارا بودن نیروهای متخصص و تجربه کافی، توانسته علی رغم مشکلاتی که بر سر راه تامین این محصول وجود داشت حدود 2 هزار تن الکترود برای شرکت ها تامین نماید و با مذاکراتی که صورت گرفته قرارداد تامین بیش از 5 هزار تن الکترود برای سال آینده را خواهیم داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد