فولاد و آهن

هدف گذاری صادرات ۲.۲ میلیون تنی فولاد خوزستان تا پایان سال

هدف گذاری صادرات ۲.۲ میلیون تنی فولاد خوزستان تا پایان سال
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از هدفگذاری صادراتی امسال این شرکت به میزان ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فولاد خوزستان در 9 ماه امسال یک میلیون و 926 هزار تن صادرات انجام داده و به گفته مشکانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان هدفگذاری صادراتی امسال فولاد خوزستان 2 میلیون و 200 هزار تن است. 

بهمن تجلی زاده، معاون فروش شرکت فولاد خوزستان نیز با اشاره به مسایل و موانع توسعه صادراتی صنعت فولاد خوزستان، یکی از موارد موثر بر صادرات فولاد را برقراری امکان صدور ویزای ورود برای مشتریان خارجی در فرودگاه اهواز عنوان کرد و گفت: مشوق های مالی و بانکی و معافیت ها برای صادرکنندگان از دیگر مسایلی است که می تواند بر میزان صادرات فولاد تاثیر گذار باشد. 

وی ادامه داد: حذف یا کاهش مالیات آلایندگی و فروش محصولات صادراتی،اعطای تسهیلات مالی در خرید و انتقال تکنولوژِی جدید فولاد سازی، توسعه خطوط بانکی بین المللی با بانک های اروپایی برای افزایش معاملات یورویی، بهبود وضعیت تعرفه واردات کالاهای فولادی، درج قیمت واقعی فروش صادراتی در پروانه های گمرکی، افزایش امکانات و تجهیزات و نیز ارتقای اسکله های اختصاصی از دیگر مسایلی است که با بررسی و طرح آنها در میز تخصصی شاهد ارتقا و رفع موانع پیش روی توسعه صادرات کالاهای فولادی خوزستان خواهیم بود.

وی افزود: اگر دولت امکانات و تجهیزات را دراسکله ها فراهم کند و همچنین اسکله های اختصاصی برای واحدهای بزرگتر ایجاد کند واحدهای کوچکتر نیز می توانند راحتر از اسکله های عمومی استفاده کنند. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد