صنعت

طرح آماده افتتاح صنعتی و معدنی در استان خراسان شمالی

طرح آماده افتتاح صنعتی و معدنی در استان خراسان شمالی
پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت ومعدن ، حدود ۱۹ طرح صنعتی ومعدنی با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی گفت:  به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت ومعدن ، حدود 19 طرح صنعتی ومعدنی با سرمایه گذاری بالغ بر 316 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید .
به گزارش معدن نیوز سید ابراهیم حسینی افزود: افتتاح این تعداد طرح علاوه بر اشتغال زایی 536 نفر ، نقش مهمی را در ارتقای سطح اقتصادی و تجاری استان ایفا خواهد کرد.
حسینی همچنین از معرفی واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن خبرداد و افزود: این همایش در روز دهم تیرماه سال جاری برای تجلیل و قدرشناسی از واحدهای صنعتی و معدنی و پیشکسوتان رشته های مختلف صنعتی ومعدنی استان برگزار می شود.
 وی ایجاد زمینه و انگیزه برای ارتقای سطح فعالیت واحدهای صنعتی در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات، افزایش بهره وری و توسعه صادرات در واحد های صنعتی را ازمهم ترین اهداف اجرایی این همایش عنوان کرد.
به گفته رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی ، دیدار با مقامات استان از جمله استاندار ، معاونین استاندار، فرمانداران شهرستان ها، ائمه جمعه و مردم از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت هفته صنعت و معدن خواهد بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد