سیمان و مصالح

کارخانه سیمان تهران ملزم به ارائه پایش های لحظه ای شد

کارخانه سیمان تهران ملزم به ارائه پایش های لحظه ای شد
پایگاه خبری معدن نیوز- قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ از نارضایتی و شکایت شهروندان نسبت به وضعیت آلایندگی های هوایی کارخانه سیمان تهران و تمهیدات مدیران شهری و ادارات مرتبط برای کنترل این وضعیت در منطقه ای که آلوده ترین هوای شهر تهران را دارد، خبرداد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: به دنبال شکایت و نارضایتی شهروندان در خصوص آلایندگی کارخانه سیمان تهران، جلسه ای برای بررسی این وضعیت با حضور نمایندگان شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرری، مسئولان کارخانه سیمان تهران و مدیران شهرداری منطقه 20 برگزار و تمهیدات زیست محیطی از سوی این کمیته مشترک ارائه شد.کارخانه سیمان تهران ملزم به ارائه پایش های لحظه ای شد.

حیدری خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش کارخانه سیمان تهران با شهرداری منطقه 20 شد و افزود: محوطه داخلی و فضای پیرامونی این مجموعه صنعتی همزمان با هفته درختکاری با استفاده از گونه های مقاوم، نهال کاری می شود تا با جذب آلاینده های هوایی موجب تلطیف هوا شوند.

وی با اشاره به اینکه منطقه 20 طبق شاخص های آلودگی هوا از آلوده ترین نقاط شهر تهران است، گفت: همکاری مجموعه های صنعتی در شرایط اضطرار آلودگی هوا بسیار ضروری است ومدیریت شهری این منطقه نیز برای اجرای طرح های پیشنهادی و زیست محیطی آمادگی لازم را دارد.

حیدری با بیان اینکه مجموعه سیمان تهران دارای رای تمهیدات بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و ملزم به ارائه پایش های زیست محیطی است، افزود: ارائه برنامه زمان بندی ومدون برای رفع معضلات محیط زیستی، ارائه گزارش های مستمر خوداظهاری در پایش شرکت سیمان تهران، رفع مشکل فنی در سیستم پایش های لحظه ای، کاهش دفعات و زمان تخلیه آلاینده از دودکش ها،اجرای طرح مطالعاتی بازیافت پسماند ساختمانی و طرح جایگزینی سوخت مصرفی از جمله موارد مورد توافق در این کمیته بود.

قائم مقام شهرداری منطقه 20یاد آور شد: بررسی وضعیت دیگر مجموعه های آلاینده در این منطقه نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و جلسات کارشناسی آن به زودی انجام می شود.

جلسه بررسی وضعیت تمهیدات آلایندگی کارخانه سیمان تهران شهر تهران با حضور قائم مقام شهردار، معاون امورشهری و مسئولان ساماندهی و محیط زیست شهرداری منطقه 20 ، نمایندگان شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، رئیس اداره محیط زیست شهرری و مسئولان کارخانه سیمان تهران در مجموعه صنعتی سیمان تهران برگزار شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد