صنعت

فعالیت بیش از ۱۸هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در خراسان شمالی

فعالیت بیش از ۱۸هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در خراسان شمالی
پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : در سال گذشته اطلاعات ۱۸هزارو ۸۲۷ واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان شناسایی و ثبت شده است که اشتغالزایی ۲۸هزارو ۸۳۳ نفر را در پی داشته است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس  سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : در سال گذشته اطلاعات  18هزارو 827 واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان شناسایی و ثبت شده است که اشتغالزایی 28هزارو 833 نفر را در پی داشته است.
به گزارش معدن نیوز سید ابراهیم حسینی تجهیز واحدهای صنفی به تعداد 2853 دستگاه صندوق  مکانیزه فروش و تعداد 9255دستگاه پوز ، ،صدور تمدید تعداد 21فقره مجوز فروشگاههای بزرگ و صدور و تمدید تعداد 23فقره مجوز شرکت های پخش در استان را از جمله اقدامات انجام شده این سازمان در سال گذشته برشمرد.
وی افزود : در سال گذشته برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالادر ایام پایانی سال و بازگشایی مدارس و همچنین ایام ضیافت ماه مبارک رمضان به تعداد 21موردو با تجهیز1400غرفه از سویسازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان شمالی صورت گرفته است.
به گفته وی در سال گذشته همچنین حمل و ذخیره سازی سیب به  میزان 481 تن در سردخانه های استان وهمچنین انعقاد قرارداد جهت خرید و حمل مقدار920تن پرتقال از اتحادیه باغداران مازنداران از دیگر اقداماتی است که جهت تنظیم بازار میوه و مرکبات ایام پایانی سال این استان انجام شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد