سایر

وزیر صنایع ومعادن در شهرستان مشکین شهر :

صنایع وابسته به کشاورزی ودامداری حمایت می شود

صنایع وابسته به کشاورزی ودامداری حمایت می شود
خبرگزاری تخصصی معدن- وزیر صنایع ومعادن گفت : از صنایع وابسته به کشاورزی ودامداری با اختصاص اعتبارات به صورت نامحدود حمایت می کنیم.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- وزیر صنایع ومعادن گفت : از صنایع وابسته به کشاورزی ودامداری با اختصاص اعتبارات به صورت نامحدود حمایت می کنیم.
به گزارش معدن نیوز ؛ مهندس " علی اکبر محرابیان " با بیان این مطلب ، افزود : اگر بخواهیم شاهد رشد و شکوفایی هر بخشی از کشور باشیم باید پتانسیل ها و ظرفیتهای هر منطقه را بخوبی بشناسیم.
وزیر صنایع ومعادن گفت: تدوین مصوبات و پشتیبانی ها همواره وظیفه دولت بوده است اما در بنگاهها و مراکز صنعتی ومعدنی مدیران خوب ، مجرب ، مطمئن ، کارآزموده هستند که مشکلات را حل    می کنند در غیر اینصورت با ابلاغ و مصوبه و تزریق اعتبارات و نقدینگی  بنگاهی از مشکلات رهایی نمی یابد.
محرابیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشورها بیشترین میزان مصوبه ، قوانین و مقررات را برای توسعه کشور خود داشته و مدیران آن با کمترین اعتبارات و با فکر، برنامه ، توان مردمی و تلاش وپشتکار مضاعف مشکلات درون بنگاهی را حل نموده اند.
وی تاکید کرد : لازم است با تلاش سازمان صنایع ومعادن استان اردبیل شهرستان مشکین شهر نیز صاحب اداره صنایع ومعادن بمنظورجذب سرمایه گذاران محلی و گسترش مرکز صنعتی ومعدنی در این منطقه باشیم ،
وزیر صنایع ومعادن در بخش دیگری از سخنان خود گفت : معادن مس شهرستان مشکین شهر دارای پتانسل های خوبی بوده که پس از انجام مطالعات تکمیلی وآزمایش های لازم واطمینان از ذخایر این معادن ، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی افزود : با توجه به پتانسیل موجود دراین منطقه تا 2 ماه دیگر عملیات اجرایی کارخانه سیمان در شهرستان مشکین شهرشروع می شود.
مهندس " علی اکبر محرابیان " در پایان خاطر نشان کرد: اردبیل استانی بوده که رییس جمهور محترم و بنده بمدت 4 سال توفیق خدمت گذاری به مردم این خطه را در دولتهای پیشین داشته و توانستیم در شاخص عمران و آبادانی استان تلاش نماییم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد