معدن

رکورد جدید تخلیه و بارگیری مواد معدنی در منطقه ویژه خلیج فارس

رکورد جدید تخلیه و بارگیری مواد معدنی در منطقه ویژه خلیج فارس
پایگاه خبری معدن نیوز-برای دومین بار طی ۳ سال گذشته، ظرفیت اسمی تخلیه و بارگیری مواد معدنی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شکسته شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-برای دومین بار طی 3 سال گذشته، ظرفیت اسمی  تخلیه و بارگیری مواد معدنی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شکسته شد.
به گزارش معدن نیوز،مسعود هندیان مدیر عامل این منطقه با بیان این مطلب گفت: به رغم تحریم ها در سال 91 - که به سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی بود- تخلیه و بارگیری مواد معدنی از 6 میلیون تن تعیین شده توسط کارخانه سازنده، به رقم 6 میلیون و 159 هزار و 700 تن رسید.
وی افزود: از میزان محصول تخلیه و بارگیری شده، 48درصد صادرات شده و 9/51 درصد نیز به شرکت های فولاد سازی مستقر در منطقه ارسال شده است.
هندیان تصریح کرد: در این میان، نسبت به سال 90، میزان صادرات 4 درصد و تامین خوراک کارخانجات مستقر در منطقه، 78 درصد افزایش داشته است. هندیان موفقیت در کار گروه مهندسی معکوس در بومی سازی قطعات، تعمیر، نگهداری و استفاده بهینه از تجهیزات و قطعات، ایجاد انگیزه برای پذیرش مسئولیت با شاخص شایستگی، وحدت، همدلی و تکیه بر منابع انسانی و مشارکت کارکنان در ایجاد رفتار سازمانی را از عوامل موفقیت در همه زمینه ها برشمرد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اشاره به اینکه رویکرد خانواده بزرگ این منطقه در سال جدید با سر لوحه قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب- که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده- هدف گذاری شده است، گفت: به همین منظور، برنامه ها بر مبنای افزایش تولیدات، افزایش صادرات غیر نفتی، توسعه و تامین زیر ساخت ها، بومی سازی تکنولوژی های موجود و نیز افزایش شاخص های بهداشتی، ایمنی، محیط زیست و سلامت برای کارکنان با محوریت توسعه پایدار برای منطقه تعیین شده است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد