بانک و بیمه

معرفی ۱۲طرح صنعتی به بانک صنعت و معدن خراسان شمالی

معرفی ۱۲طرح صنعتی به بانک صنعت و معدن خراسان شمالی
پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : از جمله اقدامات این سازمان در سال گذشته معرفی ۱۲ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۵۶میلیارد تومان به بانک صنعت و معدن از محل منابع سفر مقام معظم رهبری در استان بود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : از جمله اقدامات این سازمان در سال گذشته معرفی 12  طرح صنعتی با سرمایه گذاری 56میلیارد تومان به بانک صنعت و معدن از محل منابع سفر مقام معظم رهبری در استان بود.
به گزارش معدن نیوز- سید ابراهیم حسینی افزود:همچنین در سال گذشته اشتغال زایی تعداد 2406نفر در بخش صنعت و معرفی تعداد 16طرح صنعتی به بانکهای عامل با سرمایه گذاری 825میلیاردتومان انجام شده است .
به گفته وی بررسی و حل مشکل بدهی معوق 85 واحدتولیدی استان در تعامل با بانکهای عامل و حل مشکلات تعداد 59واحد تولیدی طی برگزاری جلسات متعدد کمیته مدیر یاری کسب و کار و ستاد تسهیل و پشتیبانی صنایع استان از اقدامات   سازمان مذکور در سال گذشته بوده است.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی اضافه کرد : در جریان سفر پرخیرو برکت مقام معظم رهبری در سال گذشته به استان و پس از تخصیص اعتبارات منظوره در حال حاضر با پیگیری های صورت گرفته مبلغ 40میلیارد ریال بصورت علی الحساب به عنوان سرمایه در گردش در اختیار مجتمع صنعتی اسفراین قرار گرفته است .
سید ابراهیم حسینی همچنین در سال گذشته  از معرفی تعداد 75 طرح صنعتی مهم با سرمایه گذاری بالغ بر 11000میلیارد ریال به دفتر سرمایه گذاری وزارت صنعت ،معدن و تجارت جهت اخذ تسهیلات  خبر داد.
وی ادامه داد: با توجه به قانون بودجه سال گذشته کل کشور و اختصاص 3 درصد از سپرده بانکها نزد بانک مرکزی به بانکهای صنعت و معدن و کشاورزی تاکنون تعداد 11واحد تولیدی برای بهره مندی از این تسهیلات معرفی شده اند.
 به گفته حسینی این نوع تسهیلات به طرحهایی که دارای توجیهات فنی و اقتصادی مناسب هستند در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می شود و در این زمینه  پرونده تعداد 5واحد تولیدی استان از سوی وزارت متبوع به بانک صنعت و معدن کشور جهت اعطای تسهیلات ارسال گردیده است



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد