معدن

رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی:

اعتماد به مدیران جوان، ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی

اعتماد به مدیران جوان، ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی
پایگاه خبری معدن نیوز- کسری غفوری گفت: پروژه کنستانتره سازی سنگان نشان داد نگاه و روش گروه توسعه ملی در اجرای مگاپروژه های ملی مناسب است.
  بزرگنمايي:

رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی اظهار داشت: طی تفاهم نامه ای که شهریور سال 1391 مابین ایمیدرو و شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی منعقد شد دو پروژه بزرگ تولید کنسانتره سنگ آهن با ظرفیت سالیانه 2.5 میلیون تن و تولید گندله با ظرفیت سالیانه 2.5 میلیون تن در سنگان کلید خورد که پنج شنبه گذشته کنسانتره سازی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

وی ادامه داد: سنگان منطقه ویژه و خاص و مملو از مواد معدنی خدادادی است که طی چند سال اخیر و با پیگیری های جدی دولت های یازدهم و دوازدهم، به عنوان مأمن و مجمع شرکت ها و مجموعه های فعال و صاحب نام، به یک مجموعه صنعتی و معدنی بزرگ و نامدار تبدیل شده است که سرمایه گذاری در حوزه های مختلف آن کماکان ادامه دارد و تا سال ها موجب رونق اقتصادی و اشتغال برای مردم منطقه و کشور خواهد بود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی ضمن اشاره به اهمیت تاسیس و حمایت از این شرکت از سوی بانک ملی و شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی افزود: یکی از دستاوردهای رویکرد گروه توسعه ملی در چند سال اخیر اعتماد و بهره گیری از پتانسیل مدیران جوان و با انگیزه بوده که اثر این نگاه منصفانه در انتخاب مدیران، همدلی بیش از گذشته و تسریع در اجرای امور و به ثمر نشستن طرح ها و پروژه ها حتی بیش از فرارسیدن ددلاین آن ها بوده است.

غفوری ضمن اشاره به حضور کمتر از یکسال خود در شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی ادامه داد: باتوجه به مسئولیت نظارت و پاسخگویی مدیرعامل در تمامی حوزه های کاری و اجرایی شرکت بعضاً شرکت ها دچار بوروکراسی و روزمرگی می شوند که در گروه توسعه ملی با تقسیم وظایف در هیات مدیره و استفاده از مدیران جوان این مسئله به بهترین نحو مرتفع و اداره شرکت ها با همدلی و پویایی به پیش می رود و هم در زمان و هم در هزینه ها مدیریت و صرفه جویی مناسبی صورت می گیرد.

عضو سابق هیئت مدیره شرکت طلای زرشوران با اشاره به لزوم تمرکز بر روی حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از رویکردهایی که تاثیر بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد، حمایت از ورود مدیران جوان در کنار مدیران با تجربه و اعتماد به تخصص، تعهد، انگیزه و روحیه تلاشگری آنان است که هم موجب تسریع در امور می شود و هم نظام مدیریتی آتی کشور با تربیت و آمادگی این افراد تضمین شده و از آزمون و خطای مجدد جلوگیری می کند.

غفوری ادامه داد: امیدوارم با توجه به جدیت و سرعت عمل در اجرای امور، همچون کنسانتره سازی که چهار ماه پیش از ددلاین برنامه ای به تولید رسید، گندله سازی هم تا سال آینده و پیش از پیش بینی برنامه ای افتتاح و فعالیت خود را آغاز نماید.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: با همین روند، انگیزه و تلاش طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طرح توسعه این شرکت، ظرفیت تولید سالانه هریک از واحد های تولید کنسانتره و گندله در آینده به میزان 5 میلیون تن افزایش خواهد یافت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد