سنگ آهن و ذغال سنگ

حمل ریلی گندله از جلال آباد به فولاد مبارکه رشد ۱۵۰ درصدی داشت/ حمل سنگ آهن از چادرملو و سنگان به کنسانتره سازی زرند آغاز شد

حمل ریلی گندله از جلال آباد به فولاد مبارکه رشد ۱۵۰ درصدی داشت/ حمل سنگ آهن از چادرملو و سنگان به کنسانتره سازی زرند آغاز شد
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرکل راه‌آهن کرمان از افزایش ۸۰۴ درصدی تناژ تخلیه بار در ۹ ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اداره‌کل راه کرمان خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا فیروزکوهی گفت: اداره‌کل راه‌آهن کرمان در 9 ماهه امسال به میزان 414 هزار و 769 تن تخلیه بار داشته است.

وی هم‌چنین از رشد 161 درصدی تناژ بارگیری در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اداره‌کل راه‌آهن کرمان خبر داد و افزود: در این اداره‌کل در 9 ماهه امسال 767 هزارو 663 تن بارگیری داشته‌ایم.

فیروزکوهی خاطرنشان کرد: با بازاریابی و جذب بار در سال جاری میزان حمل ریلی گندله از ایستگاه جلال‌آباد به فولاد مبارکه از 2 هزار تن به 5 هزار تن افزایش یافت.

وی با اشاره به این‌که امسال تخلیه 600 هزار تن سنگ آهن از چادرملو به کارخانه کنسانتره زرند آغاز شده است، یادآور شد: امسال حمل سنگ آهن از سنگان نیز به کارخانه کنسانتره زرند آغاز شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد