آلومینیوم و مس

اهداء دو لوح سپاس نمایشگاه اکتشاف معادن به شرکت مس

اهداء دو لوح سپاس نمایشگاه اکتشاف معادن به شرکت مس
پایگاه خبری معدن نیوز-شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به دریافت دو لوح پاس از همایش و نمایشگاه اکتشاف معادن شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به دریافت دو لوح پاس از همایش و نمایشگاه اکتشاف معادن شد.
به گزارش معدن نیوز، در مراسم اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشاف معادن و فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در هتل المپیک تهران برگزار شد، غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران، رتبه برتر را کسب.
مهندس رضا اصفهانی پور مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به استقبال چشمگیر بخش خصوصی و مسوولان دولتی از عرضه توانمندی های صنعت مس در این نمایشگاه گفت: فعالیت اکتشافی در وسعت بیش از 500 هزارکیلومتر مربع، افزودن حدود 6/1 میلیارد تن به ذخایر مس ایران، ارتقاء رتبه کشور در رده بندی ذخایر مس جهان از رده 9 به هفت و رونمایی از نخستین دستگاه حفاری عمیق گمانه های اکتشافی ازجمله دستاوردهای عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این نمایشگاه بود.
وی با بیان اینکه دستگاه حفاری گمانه‌های با عمق بیش از یک‌هزار متر با حمایت مالی شرکت ملی صنایع مس ایران و بدست مهندسان کشورمان توسط بخش خصوصی ساخته شده است اظهار کرد: این دستگاه در دو معدن شرکت ملی صنایع مس ایران، آزمایش شده و نتیجه خوبی داشته است.
اصفهانی پور افزود: دستگاه ایرانی حفاری عمیق در معدن مس مسجد داغی آذربایجان شرقی و در 5 گمانه بالای هزارمتر معدن میدوک به‌کار گرفته شده که نتایج بدست آمده نشان می‌دهد معادن ما در اعماق بالای 800 متر نیز دارای عیار نسبتا خوبی هستند.
وی با بیان اینکه ساخت این دستگاه صرفه جویی ارزی قابل ملاحظه‌ای را محقق کرد افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران برای ساخت 4 دستگاه دیگر سرمایه‌گذاری می‌کند.عمده قطعات این دستگاه کاملا ایرانی بوده و معایب آن در نسخه های بعدی رفع شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد