اخبار استان ها

اختصاص تسهیلات به ۱۹ طرح صنعتی بوشهر از محل صندوق توسعه ملی

اختصاص تسهیلات به ۱۹ طرح صنعتی بوشهر از محل صندوق توسعه ملی
پایگاه خبری معدن نیوز-رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:۳۰طرح صندوق توسعه ملی در استان بوشهر به تصویب رسیده که ۱۹ طرح مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:30طرح صندوق توسعه ملی در استان بوشهر به تصویب رسیده که 19 طرح مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت است.
به گزارش معدن نیوز؛«اسماعیل مرحمتی» با اعلام این خبر، افزود : از این تعداد 10 طرح صنعتی جدید و 9طرح مربوط به حساب ذخیره ارزی سابق بوده که حجم سرمایه گذاری ازصندوق توسعه ملی این طرح ها سه هزارو489 میلیون یورو، 126 میلیون دلار وسه هزار و426 میلیارد ریال است.
مرحمتی افزود: عمده ترین این طرح ها در راستای تولید فولاد، میله گرد، کشتی سازی، پانل دیواری وساخت برج خنک کننده است که در شهرستانهای بوشهر، دشتی، دشتستان و کنگان اجرا می شوند.
وی درادامه داد: در مجموع 3هزارو 217 فرصت شغلی در این طرح ها پیش بینی شده است و هر کدام با پیشرفت های فیزیکی متفاوت در دست اجراست.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: به منظورحفظ اشتغال در بخش های مختلف تولیدی استان بوشهرنیاز به پرداخت سرمایه در گردش مناسب است.
مرحمتی در پایان تصریح کرد: در وضعیت کنونی 60 میلیارد ریال تسهیلات برای سرمایه درگردش به منظور جبران نقدینگی واحدهای تولیدی از طرف دولت و با همکاری بانک صادرات بانرخ  12 درصد و بازپرداخت یک ساله تخصیص پیدا کرده است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد