آلومینیوم و مس

زامبیا ۴ میلیون دلار آمریکا در اکتشاف مواد معدنی در منطقه کاپر بلت هزینه کرد

زامبیا ۴ میلیون دلار آمریکا در اکتشاف مواد معدنی در منطقه کاپر بلت هزینه کرد
خبرگزاری تخصصی معدن- زامبیا در طول ۷ سال گذشته ۴ میلیون دلار در اکتشاف معدنی در منطقه معدنکاری کاپربلت برای ارتقاء توان بالقوه معدنی کشور هزینه کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- زامبیا در طول 7 سال گذشته 4 میلیون دلار در اکتشاف معدنی در منطقه معدنکاری کاپربلت برای ارتقاء توان بالقوه معدنی کشور هزینه کرد.
به گزارش معدن نیوز شرکت هولدینگز سرمایه گذاری معادن مس ادغامی زامبیا گفت که این شرکت 2 بیلیون کواچای زامبیا را در 7 سال گذشته برای اکتشاف معدنی در ناحیه ماسائیتی هزینه کرده است. آقای ویلیام موساما مدیر عامل این شرکت گفت که شرکت به جستجوی زمرد بوده است و جستجوی منظم برای مواد معدنی دیگر ادامه دارد. او گفت کارهای اکتشافی در ناحیه مزبور حدود 10000 هکتار را در بر می گرفته اما هیچگونه سنگ زمردی در طول هفت سال گذشته کشف نشده است. تا کنون این کارهای اکتشافی که در محدوده ملکی شرکت صورت گرفته نشانه ای مبنی بر وجود معدن زمرد را ثبت نکرده است. او افزود که کارهای اکتشافی دیگری برای جستجوی کامل در محدوده مجوز دار شرکت در حال انجام است. شرکت یاد شده به کار خود امیدوار است و یا صرف زمان و پول به نتایج مثبتی هم دست خواهد یافت. زمانی که معادن مورد انتظار کشف شوند این شرکت برای عملیاتی کردن و به تولید رساندن آنها به جستجوی شرکایی خواهد گشت تا بتواند از توان مالی و فنی آنها استفاده کند. آقای موساما گفت که شرکت مناطق معدنی دیگری را در نظر خواهد گرفت و در صورتی که در کار خود موفق نشود فروش بخشی از حقوق معدنکاری و اکتشافی خود را در دستور کار قرار خواهد داد. او گفت که چون چندین شرکت علاقه مند به توسعه چنین معادنی هستند، شرکت آنها اکتشاف و فروش حقوق معدنکاری و اکتشافی را ادامه خواهد داد. او گفت که علاوه بر کارکنان فنی شرکت، ما گاه و بیگاه بر اساس حجم کاری خود از خدمات مشاوره اشخاصی دیگر بهره برده ایم و در صورت لزوم در آینده نیز به این کار ادامه خواهیم داد.
 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد