بازار سرمایه

بانک آمریکا :

قیمت جهانی طلا در بلند مدت به ۵۰۰۰ دلار خواهد رسید

قیمت جهانی طلا در بلند مدت به ۵۰۰۰ دلار خواهد رسید
پایگاه خبری معدن نیوز- بانک آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد قیمت جهانی طلا در بلند مدت به بیش از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار خواهد رسید .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- بانک آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد قیمت جهانی طلا در بلند مدت به بیش از 3000 تا 5000 دلار خواهد رسید .

به گزارش معدن نیوز به نقل از سی ان بی سی ،قیمت جهانی طلا روز جمعه به بیش از 1787.40 دلار در هر اونس رسیده است .

بر این اساس، مک نیل کوری کارشناس ارشد بانک آمریکا در این باره تاکید کرد ما توجه و تمرکز زیادی بر نوسانات قیمت طلا داریم .

به نظر من قیمت جهانی هر اونس طلا در بلند مدت به بیش از 3000 تا 5000 دلار خواهد رسید . البته قیمت طلا طی ماههای آینده به این سطح قیمتی نخواهد رسید ولی در بلند مدت احتمال افزایش شدید قیمت جهانی طلا به بیش از 3000 تا 5000 دلار بسیار زیاد است .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی بهترین سرمایه گذاری برای بلند مدت در شرایط کنونی خرید طلا است . با توجه به تاکید بانکهای مرکزی بزرگ جهان مثل آمریکا و اروپا بر ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی ، بهترین سرمایه گذاری در این شرایط طلا خواهد بود .

سابین شلز دیگر کارشناس اقتصادی نیز تاکید کرد: قیمت طلا تا شش ماه آینده به بیش از 2000 دلار خواهد رسید و این رقم تا پیش از پایان سال 2014 میلادی به بیش از 2400 دلار می رسد .

گفتنی است، دویچه بانک آلمان نیز در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد قیمت جهانی هر اونس طلا تا سه ماه نخست 2012 میلادی به بیش از 2000 دلار خواهد رسید .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد