بازار سرمایه

قیمت جهانی طلا به مرز ۱۷۷۰ دلار رسید

قیمت جهانی طلا به مرز ۱۷۷۰ دلار رسید
پایگاه خبری معدن نیوز- به دنبال اعلام سیاستهای جدید انبساطی پولی از سوی بانک مرکزی آمریکا ، قیمت جهانی طلا حدود ۲ درصد افزایش یافته است .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- به دنبال اعلام سیاستهای جدید انبساطی پولی از سوی بانک مرکزی آمریکا ، قیمت جهانی طلا حدود 2 درصد افزایش یافته است .
به گزارش معدن نیوز به نقل از رویترز ، بانک مرکزی آمریکا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت هر ماه 40 میلیارد دلار برای خریداری اوراق قرضه و بدهی اختصاص دهد .

بر این اساس کارشناسان اقتصادی بر این باورند که مقامهای بانک مرکزی آمریکا در شرایط کنونی تنها به فکر افزایش رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری هستند و توجهی به نرخ تورم ندارند .

بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با ادامه وضعیت موجود افزایش قیمت جهانی طلا طی ماههای آینده قطعی خواهد بود .

بر این اساس قیمت هر اونس طلا با دو درصد رشد به بیش از 1766.40 دلار رسیده است . قیمت هر اونس طلا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه دسامبر نیز با 38.40 دلار افزایش به بیش از 1772.10 دلار رسیده است .

قیمت هر اونس نقره نیز با 4 درصد رشد به بیش از 34.59 دلار رسیده است . قیمت هر اونس پلاتین نیز با 2.6 درصد رشد به بیش از 16782.4 دلار رسیده است .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد