ورزش بنگاه ها

AFC از ورزشگاه الغدیر اهواز دیدن کرد

AFC از ورزشگاه الغدیر اهواز دیدن کرد
پایگاه خبری معدن نیوز-هیات پنج نفره کنفدراسیون فوتبال آسیا که با هدف دیدار از برخیامکانات و ورزشگاه های باشگاه های لیگ برتری و مشخص کردن سهمیه ایران در لیگ قهرمانانآسیا به ایران آمده است بعدازظهر جمعه از ورزشگاه ۵۰ هزارنفری الغدیر اهواز دیدن کرد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-هیات پنج نفره کنفدراسیون فوتبال آسیا که با هدف دیدار از برخیامکانات و ورزشگاه های باشگاه های لیگ برتری و مشخص کردن سهمیه ایران در لیگ قهرمانانآسیا به ایران آمده است بعدازظهر جمعه از ورزشگاه 50 هزارنفری الغدیر اهواز دیدن کرد.
به گزارش معدن نیوز هیات پنج نفره کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار از ورزشگاه الغدیر اهواز که بعنوان ورزشگاه باشگاه فولاد خوزستان برای مسابقات معرفی شده است ایرادت جزیی از قبیل نداشتن اسکوربورد ، ورودی به جایگاه ویژه و نامناسب بودن محل استقرار خبرنگاران به آن گرفتند.
آنان همچنین ضمن اعلام اینکه الغدیر یک ورزشگاه خوب است گفتند که یک سوم ورزشگاه باید مسقف شود.

اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از واحدهای اداری باشگاه فولاد خوزستان ، آکادمی فوتبال این باشگاه و نیز زمین فوتبال مسقف درحال ساخت این باشگاه و دیگر تاسیسات آن دیدن کردند و گفتند این باشگاه با چنین امکاناتی می تواند در آینده از باشگاه های موفق باشد.

هیات کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین درنشستی با مسوولان باشگاه فولاد خوزستان در زمینه عملکرد اداری و ورزشی آن قرار گرفتند.

باشگاه فولاد خوزستان در حال ساخت یک ورزشگاه مسقف فوتبال با امکانات مربوط است که در نوع خود در منطقه وجود ندارد.

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن ابراز خرسندی از ساخت چنین ورزشگاهی توسط باشگاه فولاد خوزستان در شهر اهواز گفتند، حاضرند آخرین نقشه های فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را در زمینه ساخت ورزشگاه در اختیار این باشگاه قرار دهند.

ورزشگاه فوتبال باشگاه فولاد خوزستان در جوار شرکت فولاد مطابق آخرین نقشه های ˈفیفاˈ در دست ساخت است


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد