فولاد و آهن

ثبت رکوردهای جدید تولید روزانه و ماهیانه در خط تولید ورق گالوانیزه شرکت فولادمبارکه اصفهان

ثبت رکوردهای جدید تولید روزانه و ماهیانه در خط تولید ورق گالوانیزه شرکت فولادمبارکه اصفهان
پایگاه خبری معدن- ‌تولید روزانه و ماهیانه واحد گالوانیزه فولاد مبارکه در تیر ماه ۱۳۹۱ به بالاترین مقدار خود از ابتدای راه اندازی تا کنون رسید.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن- ‌تولید روزانه و ماهیانه واحد گالوانیزه فولاد مبارکه در تیر ماه 1391 به بالاترین مقدار خود از ابتدای راه اندازی تا کنون رسید.
به گزارش معدن نیوز علیرضا  گندم کار رییس خطوط گالوانیزه و ورق رنگی فولاد مبارکه اعلام کرد: پرسنل این واحد موفق شدند در تیر ماه 1391 رکورد ماهیانه تولید را به میزان  05/6 درصد نسبت به رکورد قبلی افزایش داده و به تولید ماهیانه 20هزارو 133 تن دست یابند.
وی  رکورد قبلی این واحد را مربوط به شهریور ماه89 و به میزان 20 هزارو 38 تن خواند.
ایشان اضافه کرد: کارکنان تلاشگر این واحد علاوه بر ثبت رکورد ماهیانه موفق شدند با تولید 964 تن ورق گالوانیزه در تاریخ 27/4/91 رکورد تازه‌ای از خود بر جای گذارند.
رییس خطوط گالوانیزه و ورق رنگی فولاد مبارکه ، کاهش توقفات اضطراری و دستیابی به IU=97.33 ، کاهش توقفات برنامه ریزی شده و دستیابی به IO=98.66 و همچنین Mix تولید مناسب  و رسیدن به PDW=28.16  را از عمده ترین دلایل دستیابی به این رکوردها خواند .
علیرضا  گندم کار در همین راستا از تلاش کلیه پرسنل واحد گالوانیزه و همچنین همکارانی که از واحدهای مختلف از جمله دفاتر فنی تولید و تعمیرات ، برنامه ریزی تولید ،‌ کنترل کیفی ،‌آزمایشگاهها ، مجموعه خرید ، کنترل مواد،خدمات فنی ناحیه نورد سرد 2 و نورد سرد 1،تعمیرگاه مرکزی ، تعمیرات مرکزی وسایر واحدها که در تحقق این مهم تلاش نمودند، تشکر کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد