سایر

درنخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صورت گرفت:

کسب یک رتبه اول و یک رتبه سوم از سوی سازمان مدیریت صنعتی

کسب یک رتبه اول و یک رتبه سوم از سوی سازمان مدیریت صنعتی
پایگاه خبری معدن نیوز- روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی موفق به کسب رتبه اول در بخش برنامه جامع و سالانه و نیز رتبه سوم در رشته انتشارات شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی موفق به کسب رتبه اول در بخش برنامه جامع و سالانه و  نیز رتبه سوم در رشته انتشارات شد.
به گزارش معدن نیوز نخستین جشنواره روابط عمومی¬های برتر صنعت، معدن و تجارت 25 تیرماه 1391 به همت اداره کل روابط عمومی و شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ایجاد فضای مناسب برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های روابط عمومی با حضور وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه¬های بین¬المللی تهران برگزار شد.  
روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی با ارسال  299 اثر به جشنواره در سه بخش "برنامه جامع یا سالانه روابط عمومی"، "فنون روابط عمومی" و "بخش ویژه ( ایده های برتر )" و در 5 رشته "انتشارات (بروشور، پوستر، ویژه نامه، کتابچه، ...)" ، "تبلیغات و اطلاع رسانی"، "ارتباطات مردمی"، "ارتباطات رسانه ای" و "ارتباطات الکترونیک" در این جشنواره حضور یافت.
این جشنواره در چهار گروه شرکت‌های توسعه‌ای و سازمانهای  مادر تخصصی، بنگاههای ملی و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، شرکت‌ها و ادارات تابعه در استانها و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها برگزار شد که سازمان مدیریت صنعتی در گروه "بنگاههای ملی و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی" حائز کسب "رتبه اول در بخش برنامه جامع و سالیانه" و "رتبه سوم در بخش انتشارات" گردید.
سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک نهاد دانش محور و فعال در حوزه های آموزش، مشاوره، پژوهش و انتشارات با محوریت دانش مدیریت و با رسالت توسعه ظرفیت مدیریت کشور، اکنون در پنجاهمین سال فعالیت خود و با رویکرد تحولی، فضای اجرایی و مدیریت کشور را همراهی و یاری می کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد