اکتشاف و ماشین آلات

بازاریابى نقطه ضعف اقتصاد ایران

بازاریابى نقطه ضعف اقتصاد ایران
پایگاه خبری معدن نیوز- یک فعال اقتصادى از کشور ایتالیا علت اصلى جا ماندن اقتصاد و صنایع معدنى ایران از بازارهاى جهانى را کمرنگ بودن فعالان اقتصادى در بازاریابى محصولات و ظرفیت هاى ایران دانست.
  بزرگنمايي:

یک قطعه ساز خودرویى و ماشین آلات معدنى کشور ایتالیا حاضر در نمایشگاه بین المللى ایران متافو، در گفت وگو با خبرنگار معدن نیوز در ارتباط با همکارى و روابط بین دو کشور ایتالیا و ایران اظهار کرد: در گذشته به علت وجود تحریم ها علیه ایران روابط دو کشور به سطح کم کاهش یافته بود اما در سال هاى اخیر این روابط رو به بهبود است و امید مى رود در سال هاى آینده سطح روابط ایران و ایتالیا افزایش یابد.

وى افزود: بازار ایران به لحاظ سخت شدن تبادلات با ایران از لحاظ بانکى و مالى در دوره های محتلف قابل پیش بینى نیست.

این فعال اقتصادى در عرصه ماشین آلات معدنى، گفت: ایران از لحاظ بازاریابى با شرایط ایده آل خود فاصله زیادى دارد و فعالان اقتصادى در کشورهاى اروپایى تنها از طریق بازاریابى مى توانند با ظرفیت هاى این کشور آشنا شوند که براى ایران بسیار جاى کار دارد.

وى با بیان این که ایران مى تواند با تلاش در زمینه هاى مختلف از جمله فولاد و قطعات ماشین آلات معدنى حرف هاى زیادى براى گفتن داشته باشد تصریح کرد: ایران داراى ظرفیت هاى فراوانى است و با تمرکز و تلاش مى تواند در زمینه هاى مختلف از جمله فولاد و ماشین آلات معدنى بسیار قدرتمند عمل کند و این امر در اول بسته به قوانین بین المللى و دور بودن از تحریم تحقق خواهد یافت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد