سایر

چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن برگزار شد

چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن برگزار شد
خبرگزاری تخصصی معدن- چهارمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی معدن روز پنج شنبه ۱۸ اسفند ۹۰ از ساعت ۹ تا ۱۶ در تمام مراکز استان‌ها (به غیر از البرز) برگزار شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- چهارمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی معدن روز پنج شنبه 18 اسفند 90 از ساعت 9 تا 16 در تمام مراکز استان‌ها (به غیر از البرز) برگزار شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ تعداد نامزدهای این دوره 512 نفر است که 239 نفر در رشته معدن، 177 نفر در رشته زمین‌شناسی، 62 نفر در رشته نقشه‌برداری و 32 نفر نیز در رشته متالورژی فعالیت دارند. از بین این افراد 362 نفر دارای مدرک کارشناسی، 116 نفر کارشناسی ارشد و 34 نفر نیز دارای مدرک دکترا هستند.
در بین اعضای هیات مدیره نظام مهندسی معدن هر استان 5 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر نیز به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند، همچنین  اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی نیز 11 نفر خواهند بود و این افراد در مجمع عمومی سالانه از بین هیات مدیره استان‌ها برگزیده شدند.
یادآور می شود، حفظ و افزایش بهره وری منابع معدنی، تسهیل امور مربوط به مشاغل  و حرفه های فنی  و مهندسی در فعالیتهای  معدنی ،تامین موجبات رشد و اعتلای مهندسی معدن در کشور، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات ، ارتقای دانش فنی صاحبان حرفه ها در بخش معدن و وضع مقررات به منظور اطمینان از رعایت  اصول ایمنی، بهداشت، بهره دهی مناسب، حفظ محیط زیست، صرفه اقتصادی و نظارت بر اجرای آن از جمله وظایف و اهداف سازمان های نظام مهندسی معدن است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد