خودرو و صنایع وابسته

با همراهی مراجع قضایی صورت می‌گیرد؛

برخورد جدی با دست‌اندرکاران قطعات جعلی و تقلبی

برخورد جدی با دست‌اندرکاران قطعات جعلی و تقلبی
خبرگزاری تخصصی معدن- براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو در حوزه ارتقای کیفیت خدمات در شش ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۵ امتیاز رشد داشته‌ است.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو در حوزه ارتقای کیفیت خدمات در شش ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 25 امتیاز رشد داشته‌ است.
به گزارش معدن نیوز ؛ بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت ایساکو، در همایش هم‌اندیشی نمایندگی‌های تحت پوشش دفتر منطقه‌ای اهواز، با بیان این مطلب گفت: این ارزیابی که توسط شرکت مذکور انجام شده نشانگر این است که ایساکو توانسته رضایت مشتری از خدمات این شرکت را به صورت گسترده بالا ببرد. ما خود را متعهد می‌دانیم که حتی یک مشتری ناراضی از سیستم ما خارج نشود و در این راستا اقدامات مختلفی نظیر بازرسی‌های ویژه و نامحسوس را بر سیستم حاکم کرده‌ایم.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، گفت: ما بیشتر از آن‌که به فکر افزایش کمی نمایندگی‌ها باشیم، مصمم هستیم، کیفیت نمایندگی‌های موجود را بیش از پیش افزایش دهیم و جز در چند استان معدود، تصمیم به گسترش تعداد نمایندگی‌ها نداریم.
ظهیری در خصوص وجود قطعات تقلبی در بازار گفت: گروه صنعتی ایران‌خودرو با  2000 نمایندگی و فروشگاه مجاز و گستردگی جغرافیایی مناسب در سراسر کشور، سطح دسترسی مناسبی را برای مشتریان محترم فراهم کرده تا بتوانند قطعات مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب و به سهولت تامین کنند ولی بعضا ورود کالای قاچاق با قیمت پایین، برخی مشتریان را برای خرید آن اغوا می‌کند.
مدیر عامل ایساکو افزود: در سال جاری 75 مورد علیه اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص قطعات تقلبی در مراجع قضایی و انتظامی طرح شکایات کرده‌ایم. نظر به این‌که استفاده از قطعات تقلبی علاوه بر این‌که جان و مال مردم را به خطر می‌اندازد، حرمت برند ایساکو را هم می‌شکند، اگر مواردی مبنی بر تقلب در برند ایساکو مشاهده کنیم، از طریق مراجع قضائی با خاطی برخورد بسیار جدی خواهیم کرد.
وی همچنین گفت: از مراجع اجرائی و نظارتی نظیر گمرک و نیروی انتظامی و دستگاه تعزیراتی نیز درخواست اقدامات جدی در این خصوص داشته‌ایم و خاطر نشان کرد برخورد جدی با شبکه سازمان یافته قاچاق و جعل قطعات و برند‌های معتبر نیازمند عزم جدی و همگانی است.
مدیر عامل ایساکو ادامه داد: ارائه خدمات با کیفیت، به موقع و با قیمت مناسب، استفاده از قطعات کیفی و استاندارد، برخورد خوب و تکریم مشتری از وظایف همکاران ما در شبکه نمایندگی‌های ایساکو است و هر مشتری به هر طریق، مشکلی با نمایندگان یا فروشندگان مجاز ما داشته باشد، می‌تواند با کانال ارتباطی ما، به شماره تماس 09644، تماس بگیرد و طرح موضوع کند.
بهزاد ظهیری دریافت گواهی‌نامه‌های ایزو 10002 و ایزو 10004، توسط ایساکو در سال جاری را گویای اعتقاد به رسیدگی به شکایت مشتریان به صورت نظام‌مند و پاسخ‌گو دانست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد