خودرو و صنایع وابسته

ظهیری اعلام کرد :

رکورد زنی ایساکو در فروش قطعات

رکورد زنی ایساکو در فروش قطعات
خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال جهاد اقتصادی موفق به شکستن رکورد فروش سالانه خود در دی ماه جاری شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال جهاد اقتصادی موفق به شکستن رکورد فروش سالانه خود در دی ماه جاری شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت ایساکو با بیان این مطلب گفت: این شرکت، پس از پنج مرحله رکوردزنی در فروش ماهیانه ،  رکورد فروش سالیانه خود را در دی ماه سال جاری شکست.
وی افزود : شرکت ایساکو با تامین قطعات از شرکت ساپکو و سایر منابع و قطعه‌سازان داخلی و خارجی،  با برنامه‌ریزی دقیق، توانست میزان فروش قطعات اصلی خود را  25 درصد افزایش دهد.
وی بااهتمام به رهنمود های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو گفت : این امرمهم  نشانگر عزم راسخ و تلاش کارکنان و مدیران شرکت برای تامین قطعات کیفی و استاندارد به منظور ارتقاء رضایت مشتری و دسترسی به قطعات استاندارد در بازار خدمات پس از فروش است.
ظهیری اظهار داشت: عزم راسخ گروه صنعتی ایران خودرو بر توسعه کیفی و کمی شبکه خدمات پس از فروش متناسب با گستردگی جغرافیایی مشتریان و کسب سهم بازار مناسب برای اطمینان بخشی به مشتریان از جهت تهیه و استفاده از قطعات یدکی اصلی و مناسب از نظر کیفی و قیمتی است.
وی در پایان موکدا از دارندگان محصولات ایران‌خودرو خواست، که قطعات یدکی استاندارد را با هالوگرام مخصوص از فروشگاه‌ها و نمایندگی های مجاز ایساکو خریداری نمایند‌،‌تا ضمن استفاده از قطعات با کیفیت، سلامت  و آسایش خویش و سایرین را تامین کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد