خودرو و صنایع وابسته

کیفیت، خط قرمز ایران خودرو درتامین قطعات است

کیفیت، خط قرمز ایران خودرو درتامین قطعات است
خبرگزاری تخصصی معدن- قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد : خط قرمز ایران خودرو در تامین قطعات، کیفیت است و هزگر دراین زمنیه کوتاه نخواهد آمد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد : خط قرمز ایران خودرو در تامین قطعات، کیفیت است و هزگر دراین زمنیه کوتاه نخواهد آمد.
به گزارش معدن نیوز ؛ میر جواد سلیمانی  قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو  در کیفیت و توسعه محصول در حاشیه بازدیداز  ششمین نمایشگاه قطعات و مجموعه خودرو با بیان این مطلب گفت: استراتژی ایران خودرو بر استفاده از توان قطعه سازان ایرانی در طراحی و تولید و تامین بنا شده است.
وی حضور قطعه سازان معتبرخارجی در بازار ایران را زنگ خطری برای صنعت ایران ندانست و افزود: قطعه سازان خارجی باعث ایجاد رقابت در میان سازندگان داخلی می شود.
سلیمانی تاکید کرد: اگر قطعه سازی می خواهد چه با کمک سازندگان ما و چه با سرمایه گذاری مستقل وارد بازار کشور شودبه طور قطع، این کیفیت است که تعیین کننده حضور آن خواهد بود.
وی با اشاره به این که بازار یک میلیون و 800هزار دستگاهی کشور همیشه برای سازندگان خارجی جذاب بوده است، تصریح کرد: ایران خودرو و سایپا با تولید سالانه یک میلیون و 600هزار دستگاه در سال بخش عمده ای از این بازار را پوشش می دهند و با توجه به گستردگی شبکه فروش و خدمات پس از فروشی که دارند، جایی برای حضور دیگران باقی نمی گذارند.
قائم مقام ایران خودرو ، تولید انبوه رانا و دنا را برای حفظ بازار 50درصدی و افزایش 20تا 30درصدی حجم صادرات موثر دانست و یادآور شد: برای حفظ بازار از هجوم خودروسازان خارجی نیازمند به روزرسانی استایل ها وارتقای استانداردها هستیم که این دوخودرو به خوبی هدف ما را تامین خواهند کرد.
مهندس سلیمانی در مورد استراتژی ایران خودرو برای حفظ بازار لوازم یدکی از طریق ساپکو نیز اظهار داشت: آنچه ساپکو در درجه نخست باید انجام دهد، تامین قطعات و پوشش دوره های گارانتی و وارانتی در کشورهای هدف ماست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد