سایر

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی هاوانا

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی هاوانا
خبرگزاری تخصصی معدن- بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی تجاری هاوانا در محل دایمی نمایشگاه‌های کوبا با حضور بیش از ۴۰ کشور جهان از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۱ (نهم آبان ماه ۱۳۹۰) به مدت ۶ روز آغاز بکار کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی تجاری هاوانا در محل دایمی نمایشگاه‌های کوبا با حضور بیش از 40 کشور جهان از 31 اکتبر 2011 (نهم آبان ماه 1390) به مدت 6 روز آغاز بکار کرد.
به گزارش معدن نیوز ؛ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه معاون رییس جمهورکوبا، وزیر ارتباطات و گردشگری، وزیر تجارت خارجی کوبا، سفرا و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های خارجی مقیم از جمله سفیر جمهوری اسلامی ایران، نماینده شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.
در اولین روز از نمایشگاه مدیرکل سرمایه گذاری خارجی وزارت تجارت خارجی کوبا همراه جمعی از مدیران  و مسوولان شرکت‌های کوبایی  از غرفه جمهوری اسلامی ایران بازدید و خواستار افزایش همکاری‌های  دو کشور شدند.
قرار است مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن بزرگ و زیبای شرکت های ایران در محل نمایشگاه با حضور مقامات و مسوولین تجاری و اقتصادی کوبا، مدیران شرکت‌های تجاری، مدیران شرکت‌های وارد کننده و صادر کننده کوبا، رییس اتاق بازرگانی کوبا و جمع کثیری از مردم و علاقمندان کوبایی برگزار شود .
در پایان گزارش آمده است: جمهوری اسلامی ایران با 12 شرکت تولیدی و خدماتی شامل بخش‌های خصوصی و دولتی ایران در سالنی متشکل از 12 غرفه به مساحت 218 متر مربع کالا ها، تولیدات و توانمندی‌های خدمات فنی و مهندسی کشورمان را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد