سیمان و مصالح

سیمان کردستان صدرنشین تالار صنعتی

سیمان کردستان صدرنشین تالار صنعتی
خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت سیمان کردستان در بین بیش از ۲۰ تولیدکننده، یکه تاز معاملات این محصول خاکستری در بورس است.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت سیمان کردستان در بین بیش از 20 تولیدکننده، یکه تاز معاملات این محصول خاکستری در بورس است.
به گزارش معدن نیوز ؛ با وجود عرضه مداوم 10 تولیدکننده سیمان در بورس کالا اما همچنان بیشترین حجم معاملات سیمان به شرکت کردستان اختصاص دارد.
حدود یک سال و نیم از نخستین عرضه و معامله سیمان در بورس کالای ایران می‌گذرد که نمودار معاملات این محصول در بورس بیانگر آن است که شرکت سیمان کردستان در بین بیش از 20 تولیدکننده، یکه تاز معاملات این محصول خاکستری در بورس است.
شرکت‌هایی چون سیمان کردستان، اصفهان، اردستان، سپاهان، صوفیان، داراب، بهبهان،‌ هرمزگان، ‌استهبان،‌ فراز فیروزکوه،‌ ممتازان کرمان، صنایع سیمان غرب، سیمان شاهرود،‌ عمران انارک، سیمن خوزستان،‌ زابل، جوین، دورود، نیریز، ‌شرق و دشتستان در بورس کالا پذیرش شده اند که بیشترین آمار معاملات در اختیار سیمان کردستان است.
البته بالا بودن حجم معاملات این شرکت به معنای بی میلی سایر تولیدکنندگان نیست چراکه شرکت های بهبهان، خوزستان، دشتستان، دورود، زنجان، صوفیان، غرب، فارس، کردستان و نی‌ریز هم معاملات قابل قبولی داشته اند و فاصله زیادی با سیمان کردستان ندارند.
به گفته کارگزاران بورس کالا عرضه مستمر و هفتگی 10 تولیدکننده سیمان در رینگ صنعتی باعث شده است تا ماهانه بیش از 120 هزار تن سیمان در بورس به فروش برسد که رفته رفته این حجم افزایش خواهد یافت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد