صنایع معدنی

پس از هدفمندی یارانه ها ؛

اصلاح سیستم های تولید و توزیع در اولویت بتن سازان قرار گیرد

اصلاح سیستم های تولید و توزیع  در اولویت بتن سازان قرار گیرد
خبرگزاری تخصصی معدن- رییس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده خانه صنعت و معدن استان اصفهان: پس از هدفمندی یارانه ها اعضا انجمن باید به اصلاح سیستم های تولید و توزیع بپردازند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- رییس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده خانه صنعت و معدن استان اصفهان: پس از هدفمندی یارانه ها اعضا انجمن باید به اصلاح سیستم های تولید و توزیع  بپردازند.
به گزارش معدن نیوز ؛ "علی حاج رسولیها " با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه  هدفمند نمودن یارانه ها به خصوص در بخش انرژی و همچنین مصرف انرژی در این صنعت تاثیر بسزایی داشته ، اعضا می بایست نسبت به اصلاح سیستم های تولید و توزیع به ویژه ناوگان حمل و پمپاژ اقدام نمایند.
وی ادامه داد:‌ در حال حاضر با توجه به عدم نقدینگی و پایین آمدن قدرت سرمایه گذاری، برای تولید کنندگان بتن امکان نوسازی سیستم ها نمی باشد و مساعدت بیشتر مسوولان در جهت ارائه تسهیلات با نرخ مناسب را ضروری می نماید. حاج رسولیها  ارتباط این انجمن با بخش دولتی و خصوصی را  مساعد ارزیابی کرد و گفت: ارتباط انجمن صنفی کارفرمایان بتن آماده با سازمان بازرگانی استان ، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان ، سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان ،  اداره کل کار و امور اجتماعی ،  سازمان صنایع و معادن  وخانه صنعت ومعدن بسیار مطلوب می باشد.
رییس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده با بیان اینکه  همکاری این انجمن با اداره کل استاندارد سبب تغییرات بسزایی شده است خاطر نشان کرد: از آغاز بحث الزام مصرف بتن آماده استاندارد موجب گردید،  تعداد زیادی از واحد ها با تغییر در سیستم تولید و رعایت استاندارد ها موفق به دریافت پروانه استاندارد گردند .
حاج رسولیها ادامه داد: در حال حاضر با حفظ همکاری متقابل، گام های موثری در جهت حفظ و ارتقاء سطح تولید کنندگان این محصول برداشته شده و همچنین در راستای این همکاری ها تعامل بسیار نزدیک با سازمان نظام مهندسی ساختمان صورت گرفته که در ترویج فرهنگ استاندارد ، تقابل اطلاعات فنی و آگاهی مهندسان ناظر و مصرف کنندگان با سطح توان تولیدکنندگان، منجر به بهبود بسیار مناسب سازه های در حال ساخت استان گردیده است.
وی اضافه کرد: همچنین در این خصوص برگزاری سمینار ها و همایش های فنی تخصصی که با کیفیت مطلوب و با همکاری انجمن بتن ایران ، سازمان نظام مهندسی ساختمان و این انجمن در استان برگزار شده است.
حاج رسولیها با بیان اینکه  همکاری چندانی با سازمان امور مالیاتی استان صورت نپذیرفته است افزود: در جهت تحقق دو خواسته کلیدی این انجمن که با همکاری رؤسای امور مالیاتی استان برطرف میگردد می توان به عدالت مالیاتی ،‌کاهش ضریب مالیاتی جهت اعضا قانونمند را اشاره کرد و بدانیم که رسیدگی به آنها بسیاری از مشکلات این بخش صنعتی را سامان می بخشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد