اخبار استان ها

ثبت ۸۹ واحد معدنی کردستان در سامانه بهین یاب

ثبت ۸۹ واحد معدنی کردستان در سامانه بهین یاب
پایگاه خبری معدن نیوز تاکنون ۱۲۲ طرح و واحد صنعتی متشکل از ۸۳ واحد،۳۱ طرح و ۸۹ واحد معدنی در سامانه بهین یاب ثبت نام و درخواست ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش کردند.
  بزرگنمايي:

محمد دره وزمی، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج گفت: پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در استان موجب تثبیت اشتغال6 هزار نفر در واحدهای تولیدی مشکل دار شده است.

وی افزود: تعداد واحدهای معدنی دارای پروانه بهره برداری استان 382 واحد است که از این تعداد 132 واحد فعال، 241 واحد نیمع فعال و 9 واحد هم در حال تجهیز است.

وی تعداد واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری استان را 811 واحد ذکر کرد و اظهارداشت: اشتغال اسمی این تعداد واحد 16 هزار و 930 نفر و اشتغال واقعی هم 11 هزار و 92 نفر است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان ادامه داد: مجموع اشتغال اسمی بخش صنعت و معدن استان 20 هزار و 939 نفر و اشتغال واقعی هم 12 هزار و 932 نفر است.

دره وزمی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در استان موجب تثبیت اشتغال6 هزار نفر در واحدهای تولیدی مشکل دار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: تاکنون در بخش های صنعت و کشاورزی 115 میلیارد تومان به بانک ها معرفی شدند که از این میزان مبلغ 18 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش های صنعت و کشاورزی تا 15 آبان ماه امسال فرصت ثبت نام در سامانه بهین یاب را دارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد