اکتشاف و ماشین آلات

کنفرانس زمین‌شناسی ‌مهندسی و محیط‌ زیست کشور در شاهرود برگزار شد

کنفرانس زمین‌شناسی ‌مهندسی و محیط‌ زیست کشور در شاهرود برگزار شد
خبرگزاری تخصصی معدن- هفتمین کنفرانس زمین‌شناسی ‌مهندسی و محیط‌زیست ‌ایران ۱۵ تا ۱۷ شهریور‌ماه با حضور ۳۰۰ استاد، پژوهشگر و دانشجو از سراسر کشور در دانشگاه ‌صنعتی شاهرود برگزار شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- هفتمین کنفرانس زمین‌شناسی ‌مهندسی و محیط‌زیست ‌ایران 15 تا 17 شهریور‌ماه با حضور 300 استاد، پژوهشگر و دانشجو از سراسر کشور در دانشگاه ‌صنعتی شاهرود برگزار شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ ناصر حافظی‌مقدس، دبیر علمی این همایش درباره هدف از برگزاری کنفرانس دو سالانه زمین‌شناسی مهندسی و محیط‌زیست ایجاد محیط علمی و مناسب برای گفت‌وگوی مستقیم بین علاقه‌مندان به این رشته و انتقال تجربیات است.
وی با اشاره به رشد کمی و کیفی تحقیقات علمی در خصوص جنبه‌های مختلف علم زمین‌شناسی مهندسی و زیست‌محیطی در قالب پروژه‌های تحصیلات تکمیلی و یا مطالعات پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری این نوع کنفرانس‌ها از یک طرف منجر به تولید یافته‌های علمی و تجربیات با ارزش می‌شود و از طرف دیگر سئوالات جدیدی را ایجاد می‌کند.
به گفته حافظی‌مقدس در این راستا انتظار دست‌اندرکاران از برگزاری این کنفرانس ایجاد ارتباط بین کارشناسان اجرایی و محققان دانشگاهی و برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید در جهت پاسخ‌گویی به سئوالات و ابهامات علمی است.
وی زمین‌شناسی مهندسی سد و منابع آب، زمین‌شناسی مهندسی ابنیه تاریخی، زمین‌شناسی زیست‌محیطی، آموزش و تحقیقات در زمین‌شناسی مهندسی، زمین‌شناسی مهندسی شهری، زمین‌شناسی مهندسی تونل و فضاهای زیرزمینی، ویژگی‌های زمین‌شناسی مهندسی سنگ‌ها و خاک‌ها، فناوری‌های نوین در زمین‌شناسی مهندسی، زمین‌پزشکی و خطرات زمین‌شناسی را از جمله موضوعات کنفرانس عنوان کرد و گفت: در مدت 3 روز این کنفرانس در قالب 170 سخنرانی توسط ارائه‌کنندگان مقالات ارائه خواهد شد.
دبیر علمی این کنفرانس درباره تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش و نحوه ارائه مقالات گفت: از بین بیش از 440 مقاله رسیده به دبیرخانه 353 مقاله انتخاب شده است که 140 مقاله به صورت سخنرانی و 213 مقاله نیز به صورت پوستر در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد