فولاد و آهن

تعدیل مثبت فولاد کاوه جنوب کیش

تعدیل مثبت فولاد کاوه جنوب کیش
پایگاه خبری معدن نیوز- فولاد کاوه جنوب کیش در پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ تعدیل مثبت ۱۰ درصدی برای هر سهم قایل شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز براساس اطلاعات کدال از پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برگرفته از دوره 6 ماهه (حسابرسی نشده) امسال شود هر سهم 202 ریال پیش بینی شده است.

فولاد کاوه جنوب کیش که در بورس تهران مورد پذیرش قرار گرفته دارای سرمایه 7 هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش بینی کرده امسال سود 202 ریالی را به،طور خالص و پس از کسر مالیات بین سهامداران خود تقسیم نماید.
فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش قبلی خود سود هر سهم را 184 ریال برآورد کرده بود. بنابراین تعدیل مثبت 10 درصد در سود هر هن این شرکت به چشم می خورد. همچنین گفتنی است، پوشش 6 ماهه 46 درصد و مبلغ 92 ریال است.

فولاد کاوه جنوب کیش دلایل تعدیل مثبت را افزایش مبلغ فروش خالص و درآمد ارایه خدمات می داند. مبنای نرخ ارز دلار 3 هزار و 700 تومان ریال در نظر گرفته شده است. همچنین برای قیمت فروش آهن اسفنجی مطابق نامه وزارت صنعت معدن و تجارت به شماره 60/122803 معادل 50 درصد قیمت شمش فولاد خوزستان در بورس کالا می باشد و قیمت شمش فولاد داخلی بر اساس عرضه و تقاضای در بورس کالا ایران در نظر گرفته می شود.و نرخ فروش صادراتی نیز بر اساس مزایده های برگزار شده به بالاترین نرخ در نظر گرفته می شود. و نیز خرید مواد اولیه طبق نامه شماره 60/122803 وزارت صنعت و معدن و تجارت اعلام و رعایت می گردد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد