اخبار استان ها

در 4 ماهه نخست امسال در استان هرمزگان صورت گرفت ؛

واگذاری ۲۷ فقره محدوده معدنی از طریق مزایده

واگذاری ۲۷ فقره محدوده معدنی از طریق مزایده
خبرگزاری تخصصی معدن- رییس سازمان صنایع ومعادن استان هرمزگان گفت: امتیاز بهره برداری و تکمیل عملیات اکتشاف از تعداد ۲۷ محدوده اکتشافی، طی دو مرحله مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار شده است.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- رییس سازمان صنایع ومعادن استان هرمزگان گفت: امتیاز بهره برداری و تکمیل عملیات اکتشاف از تعداد 27 محدوده اکتشافی، طی دو مرحله مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار شده است.
به گزارش معدن نیوز ؛ " علی اباذری "با اعلام این خبر، افزود: از این تعداد 1 فقره گواهی کشف مربوط به مس و در بخش کوهشا احمدی، 1 فقره پروانه اکتشاف آهک واقع در انگوران و مابقی آن محدوده اکتشافی سنگ آهن،  منگنز، کرومیت، کائولن و دولومیت بوده است که در مناطق حاجی آباد، فین، سندرک، جکدان، هشتبندی، گهکم و باغات واقع شده اند.
 وی عدم ایفای تعهدات برخی از معدنکاران و دارندگان محدودهای معدنی وفق قانون معادن و آئین نامه اجرایی آن را عامل سلب صلاحیت نمودن آنهااز سوی سازمان صنایع و معادن استان هرمزگان دانست و گفت : محدوده های مذکور پس از طی مراحل قانونی از طریق مزایده واگذار می شودو برندگان مزایده می بایست بر اساس مقرارت، ظرف مدت مقرر نسبت به اجرای عملیات مربوطه اقدام نمایند.
"اباذری" در ادامه ابراز امیدوراری کرد: با اهتمام سازمان در فعالسازی محدودهای معدنی ودر نتیجه ایجاد اشتغال و جذب سرمایه و با عنایت به توفیقات و نتایج حاصله از برگزاری مزایدهای عمومی در سال گذشته و استقبال گسترده متقاضیان، سازمان در نظر دارد تا پایان سال محدودهای بیشتری را از طریق مزایده واگزار نماید.
براساس این گزارش ؛مرحله جدید مزایده عمومی معادن در نیمه اول شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد