خودرو و صنایع وابسته

معاون تولید پارس خودرو خبر داد :

ظرفیت تولید روزانه سالن رنگ شرکت پارس خودرو از مرز هزار دستگاه گذشت

ظرفیت تولید روزانه سالن رنگ شرکت پارس خودرو از مرز هزار دستگاه گذشت
خبرگزاری تخصصی معدن- با استفاده از بالاترین ظرفیت تولید، شمارگان تولید سالن رنگ پارس خودرو چهار رقمی شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- با استفاده از بالاترین ظرفیت تولید، شمارگان تولید سالن رنگ پارس خودرو چهار رقمی شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ مهندس حسن رضا حیدری معاون تولید شرکت پارس خودرو ضمن اعلام این خبر گفت: با گذر از مرز تولید روزانه هزار دستگاه خودرو در سالن رنگ شرکت پارس خودرو، این شرکت از نظر شمارگان تولید بدنه های رنگ شده خودرو در کشور و خاورمیانه در رتبه نخست قرار گرفت.
وی افزود: پروژه افزایش تیراژ سالن رنگ شرکت پارس خودرو از سال 88 آغازشد و در مرحله اول افزایش تولید بدنه های رنگی از ساعتی 35 دستگاه به ساعتی 45 دستگاه در دستور کار قرار گرفت.
حیدری ادامه داد: پس از تحقق تولید ساعتی 45 دستگاه بدنه رنگی، باز هم افزایش ظرفیت تولید با توجه به افزایش امکانات سخت افزاری، نرم افزاری، آموزشی و استفاده کامل از سیستم های پیشرفته بهره وری در دستور کار قرارگرفت تا به یاری خداوند، مرز تولید روزانه هزار دستگاه بدنه رنگی در سالن رنگ شرکت پارس خودرو شکسته شد.
معاون تولید پارس خودرو تصریح کرد: دستیابی به تولید هزار دستگاه بدنه رنگی از انواع خودروهای سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو، علاوه بر کاهش قابل توجه در هزینه های حمل و نقل و دستمزد، افزایش قابل ملاحظه ای در کیفیت و شمارگان رنگ خودروهای تولیدی این شرکت را به همراه داشته است.
مهندس حیدری در پایان تاکید کرد: با افزایش سرعت تولید بدنه های رنگی در سالن رنگ متمرکز که در همه کارخانجات تولید خودرو به عنوان فرایند ویژه تولید به شمار می آید، پیش بینی می شود از این پس سرعت تولید انواع خودروهای این شرکت رشد بیشتری به خود گرفته و این امر ضمن کاهش هزینه ها، افزایش رضایت مشتریان را نیز به همراه داشته باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد