فولاد و آهن

طرح تعمیر و نگهداری دو ساله گروه ملی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان آماده شده است

طرح تعمیر و نگهداری دو ساله گروه ملی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان آماده شده است
پایگاه خبری معدن نیوز - استاندار خوزستان در دیدار با کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران بر حل مشکلات کارگران و راه اندازی خطوط تولید این شرکت تاکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، غلامرضا شریعتی در جمع کارگران در محل این شرکت در اهواز با بیان اینکه در فضایی آرام وضعیت کارخانه سامان می یابد گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکل گروه ملی بکار گرفته ایم و موضوع گروه ملی در هیئت دولت و وزیران در حال پیگیری ویژه است.

مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران هم در این جمع با بیان اینکه هیچ مافیایی نمی تواند خللی در شکوفایی مجدد کارخانه انجام دهد گفت: کارت بازرگانی برای فروش محصولات فولاد و صدور آن در مراحل پایانی است و این اقدام مناسبی برای احیای مجدد کارخانه است.

کسری غفوری تصریح کرد: طرحی برای اورهال دوساله کارخانه با اعتبار بیش از 700 میلیارد تومان آماده شده است که در صورت موافقت و اجرا، کارخانه به روزهای اوج باز می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز هم در این جمع با تشکر از اینکه کارگران در تجمعات خود به اموال عمومی ضربه ای نزدند، گفت: همه ما یک خانواده ایم و نباید در این مسائل اجازه شاد شدن را به دشمن بدهیم.

عباس حسینی پویا با اشاره به اینکه در مورد کارخانه هفت تپه وعده داده بودیم خط تولید شرکت با آرامش راه اندازی و مشکل کارگران هم حل می شود افزود: در مورد گروه ملی هم همین موضوع صدق می کند.

وی ابراز امیدواری کرد از امروز شاهد تجمعی نباشیم و از کارگران خواست به مسئولان اعتماد کنند تا مشکلات کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران مثل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به مرور زمان حل شود.

نماینده کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران هم در این جمع با بیان اینکه کارگران در خط پیرو ولایت فقیه قرار دارند گفت: در طول 40 سال پس از انقلاب دشمنان با ترفندهای مختلفی توطئه چینی کرده اند و ترفند جدید دشمن سلب اعتماد مردم خوزستان از نظام جمهوری اسلامی است و این همه تبلیغات علیه اقتصاد کشور و معیشت کارگران اتفاقی نیست.

رضایی تاکید کرد: موضوع گروه ملی، هفته تپه و مواردی از این دست محصول کوتاهی ها و سومدیریت هایی است که باعث سو استفاده دشمنان شده است و لازم است مسولان با برنامه ریزی صحیح و تلاش شبانه روزی با حل مشکلات این چنینی جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند.

وی عنوان کرد: ما سخنگو و تریبون دشمنان نیستیم و از رفتن به خیابان خرسند نیستیم، اما بعد از پنج سال مشکلات به ناچار به کف خیابان آمده ایم.

نماینده کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران تصریح کرد: ما قول می دهیم چند روز آینده اگر بنا بر قول مسولین هشتاد هزارتن مواد اولیه وارد کارخانه شود خط سوم کارخانه را راه اندازی کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد