اخبار استان ها

شروع عملیات اجرایی گازرسانی به فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود

شروع عملیات اجرایی گازرسانی به فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود
خبرگزاری تخصصی معدن- با انعقاد قراردادی به مبلغ ۴۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و داخلی عملیات اجرایی گازرسانی به فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود به وسعت حدود ۱۳۰ هکتار آغاز گردید.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- با انعقاد قراردادی به مبلغ 4000 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و داخلی عملیات اجرایی گازرسانی به فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود به وسعت حدود 130 هکتار آغاز گردید.
به گزارش معدن نیوز ؛ حجم این پروژه حدود 2/8 کیلومتر و مدت اجرای آن 5 ماه می باشد که در صورت به بهره برداری رسیدن این پروژه کل شهرک صنعتی شاهرود از شبکه داخلی گاز برخوردار شده و واحدهای مستقر در شهرک مذکور از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند گردید.
لازم به ذکر است  شهرک صنعتی شاهرود به وسعت حدود 420 هکتار در 2 فاز عملیاتی، اجرا گردیده است وهم اکنون 200 واحد صنعتی در شهرک مذکور مستقر می باشند که از این تعداد حدود 95 واحد صنعتی با اشتتغالزایی بیش از 18000 نفر در حال فعالیت و دارای پروانه بهره برداری می باشند.
در فاز اول شهرک مذکور کلیه پروژه های زیربنایی اعم از شبکه های آب، برق، مخابرات، روشنایی ، گاز، آسفالت ، تصفیه خانه فاضلاب، منابع آب، و ... اجرا گردیده و کامل می باشد و در فاز جدید نیز با اجرای این پروژه و روکش آسفالت کلیه زیرساختهای شهرک تکمیل خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد