فولاد و آهن

فولاد مبارکه با رعایت استاندارد و توجه ویژه به کیفیت، سهم ۵۰ درصدی خود از بازار را حفظ می‌کند

فولاد مبارکه با رعایت استاندارد و توجه ویژه به کیفیت، سهم ۵۰ درصدی خود از بازار را حفظ می‌کند
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با تولید بیش از ۱۰ میلیون تن فولاد نیمی از فولاد کشور را تولید می‌کند و به عبارتی بزرگترین بنگاه صنعتی کشور محسوب می‌شود. این شرکت می‌خواهد سهم ۵۰ درصدی بازار را حفظ کند و بر همین اساس، به رعایت کیفیت و استاندارد توجه ویژه‌ای دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حمیدرضا عظیمیان دیروز در مراسم روز ملی کیفیت که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: فولاد مبارکه با تولید بیش از 10 میلیون تن فولاد نیمی از فولاد کشور را تولید می‌کند و به عبارتی بزرگترین بنگاه صنعتی کشور محسوب می‌شود.
مدیرعامل فولاد مبارکه اظهارداشت: این بنگاه تولیدی 7500 میلیارد تومان سرمایه ثبتی دارد که کارشناسان این سرمایه را 45 هزار میلیارد تومان ارزیابی می‌کنند.
وی اظهارداشت: ما یک درصد GDP و 3 درصد GDP بخش صنعت را به خودمان مرتبط می‌دانیم.
عظیمیان گفت: سال گذشته 6 هزار میلیارد تومان سود خالص داشته‌ایم و سالانه حدود یک هزار میلیارد تومان به دارایی مالیات پرداخت می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: به‌طور عمومی شرکت فولاد مبارکه الزام دارد که سهم 50 درصدی بازار را حفظ کند و بتوانیم رضایت مشتریان را حفظ کنیم.
وی با تاکید بر اینکه الزام ما رعایت استانداردهای کیفیت است، بیان داشت: بنابراین دو استاندارد 10002 و 10004 که استاندارد کیفیت رضایت و رسیدگی به مشتریان است را از مراجع مربوطه اخذ کرده‌ایم.
وی افزود: در سال 70 حدود 2.4 میلیون تن تولید فولاد داشتیم و مصرف آب این واحد در آن زمان 16.4 متر مکعب بود، اما امروز حدود 7.6 میلیون تن تولید فولاد داریم و 2.7 مترمکعب مصرف آب داریم، یعنی تولید 3 برابر و مصرف آب 7 برابر کمتر شده است که این موضوع ناشی از توجه ما به کیفیت و مسائل زیست محیطی است.
عظیمیان اظهار داشت: با توجه به مسائل زیست محیطی و خشکسالی، بازیافت آب در صدر برنامه‌های ما قرار دارد و برای کاهش مصرف آب در این واحد صنعتی تلاش می‌کنیم. همچنین این واحد صنعتی 2 ماه پیش یکی از معتبرترین جوایز بنیاد کیفیت جهانی در اروپا را که جایزه گلد است، به دست آورده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد