فولاد و آهن

فولاد خوزستان با عملکرد مثبت خود سرآمد حوزه مسئولیت اجتماعی است/ جایگاه نخست فولاد خوزستان در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی

فولاد خوزستان با عملکرد مثبت خود سرآمد حوزه مسئولیت اجتماعی است/ جایگاه نخست فولاد خوزستان در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی
پایگاه خبری معدن نیوز - ورزشگاه ۳۰ هزار نفری فولاد خوزستان طی مراسمی با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، رضا رحمانی وزیر صمت و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارگزارش معدن نیوز، در آیین افتتاحیه ورزشگاه فولاد خوزستان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اشتغال گفت: اگر بخواهیم مشکلات اساسی مانند بیکاری، فقر و تورم حل شوند باید به تولید کشور توجه‌ای ویژه داشته باشیم.
رحمانی با اشاره به اینکه بخش مولد اقتصادی کشور صنعت، معدن و کشاورزی است، گفت: مقدار سهم وزارت صمت در بخش مولد 63 درصد و مابقی آن در بخش GDP (تولید ناخالص داخلی) بوده و با این رویکرد توانسته‌ایم اشتغال‌زایی کنیم.
وی افزود: در کنار اشتغال‌زایی، توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی حائز اهمیت است که اکنون شرکت فولاد خوزستان با عملکرد مثبت خود، سرآمد این حوزه است.
وی در ادامه اظهار داشت: فولاد خوزستان در صادرات رتبه ممتاز را کسب کرده است و در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی، جایگاه نخست را بدست آورد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد