فولاد و آهن

همکاری ایدرو و فولاد مبارکه برای بهینه سازی دانش فنی آب شیرین کن ها

همکاری ایدرو و فولاد مبارکه برای بهینه سازی دانش فنی آب شیرین کن ها
پایگاه خبری معدن نیوز- ایدرو و فولاد مبارکه از طریق شرکت های تابعه غشا گستر و توکا پارسیان برای هم افزایی و بهینه سازی دانش فنی آب شیرین کن ها و فیلتر های تصفیه آب همکاری می کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ساخت و تولید فیلتر های تصفیه آب ، بومی سازی دانش فنی در حوزه تصفیه آب و فاضلاب ، تبادل اطاعات در حوزه های محصول و خدمات پیمانکاری درحوزه تصفیه آب و هم افزایی در فعالیت های ارتباطی و بازاریابی مشترک از دیگر محورهای توافقنامه همکاری این دو مجموعه صنعتی پژوهشی است.

مصیب یونس دوست مدیر عامل شرکت غشا گستر دالاهو در مراسم امضاء این توافقنامه با اشاره به اینکه پایه و اساس هر دو شرکت تحقیقات دانشگاهی است ، گفت : با امضا این توافقنامه در تلاشیم با هم افزایی فنی ، بازار هدف داخلی و خارجی را گسترش دهیم و موفقیت های بیشتری در حوزه آب و فاضلاب کسب کنیم.

علیرضا فرخ زاد مدیر عامل شرکت توکا پارسیان پیشرو هم با اشاره به اینکه این شرکت تنها تولید کننده ماژول های تصفیه آب به روش اولترافیلتراسیون (UF ) و پساب صنعتی از الیاف هالو فایبر در ایران و خاورمیانه است، ‌تصریح کرد: این شرکت توانسته با بهره مندی از پتانسیل خوب در بخش صنعت و واحدهای دانشگاهی پیوند خوبی در این حوزه برقرار کند.

شرکت غشاگستر دالاهو از شرکت های تابعه ایدرو ماه گذشته نیز با شرکت ZSM چین قرارداد انتقال دانش فنی و خرید ماشین آلات آب شیرین کن «های تک» اسمز معکوس را در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو و هیات چینی امضاء کرده بود.

فناوری پیشرفته «فیلترهای ممبران» تاکنون در اختیار کشورهای آمریکا، ژاپن، کره و چین بوده است. ایدرو با قرارداد های اخیر خارجی و داخلی خود زمینه بومی سازی و انتقال دانش فنی خیاتی را فراهم می آورد. شیرین کردن آب از طریق فیلترهای ممبران پیشرفته ترین و کم هزینه ترین شیوه تولید آب شیرین از آب شور و تلخ است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد